Trevligt Onsdags besök

God morgon världen
För en gng skull vaknar man pigg och utvilad. Trots att jag inte var hemma förrän runt 00.30 efter jobbet.
I onsdags hade vi väldigt trevligt besök, det var Hs mormor men även hennes bästa vännina.
Vi hade det jättetrevlig.
Tack för alla fina och goda presenter och en supermysig kväll.
Tyvärr vete fasiken hur man vänder på dem i macen, men det får jag fixa till senare på jobb.

De två ovanstående fick vi av Eva, nallen Nils som säljs till förmån för rädda barnen, till H.
Och till oss, krydda till kött och fikon balsam vinäger, ska bli jättekul att testa dessa, tack söta Eva.
Nedanstående hade snälla mormor med till oss, min skattkammare till H och till mig och J en film som jag velat se ett tag.
Kom även mammas underbart goda choklad biskvier, men hrmmm ja det försvann ju snabbare än snabbast, så ingen bild på dem. Tack söta mormor.
Idag kommer Linas, verkar vara riktigt goda recept, hela bunten den här gng. Ibland gillar man inte allt, men denna gng så.
Nästa söndag kommer även vår nya kasse vi ska vara med och testa, viktväktar kassen, ska bli såååå skönt att slippa räkna ut points varje gng, får se om den går hem hos de andra två med.
Nu ska jag ta och fixa frukost till mig här hemma och till katterna. Lille man han har redan ätit.
Ha en bra start på veckan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0