Wow jag vann

God morgon alla

Denna veckan har jag haft en riktigt tur vecka. Först vann jag på triss. bara 75, men jag som aldrig vinner ng.
Sen när jag gick igenom mina mail i morse, visade sig att jag hade vunnit en tävling hos Englas showroom. =)
http://englasshowroom.com/2011/05/13/tavling-danatekt-2/#comments snacka om att jag blev överasskad.
En stor goodie bag. Stort tack Engla =)
Får ta och bjuda på bilder sen när den kommer. Hoppas att den kommer innan vi sticker. För annars får jag be en vän att hämta ut den till mig.

Idag väntar Folkets park häng med Jenny och hennes tjejer, kul =)

I morgon ska mannen spela 36 hål golf med sin vän. Vilket innebär att han kommer vara borta i nästan 9h. Lagom glad man blir, då vi ska ha våra bästa vänner över på fredag och vi måste fixa inför det. Jaja det blir säkert bra i slutändan.

Nä nu ska jag ta tag i allt här hemma.

Hoppas att ni får en bra dag. Här har solen tittat fram, underbart

Kramar från mig och Lille H

Avslutar med en bild på Lille H






Kommentarer
Postat av: vispen

Grattis till de båda vinsterna! Jag kanske också ska ta och köpa en trisslott någon dag. Chansen att vinna finns ju faktiskt bara när man försöker. En vacker dag kanske man vinner, det vet man ju aldrig :)

Ha en fortsatt trevlig vecka!

2011-06-22 @ 12:24:49
URL: http://vispen91.blogg.se/
Postat av: Mamma till William och bebis i magen

God eftermiddag snäckan..Skulle med till folkes park i dag men blev inställt pga att min vän och dotter vara trötta efter en lång natt...så det var lita synd men det kommer fler gånger som man kan göra det..Hoppas att ni får det trevlig där i dag ´,,vädret är jätte perfekt för sån utflykt...

Nä jag har inte kredit på mitt heller..har sten koll på vad jag har på & vad man kan röra sig med..

Ska bli mysigt på fredag..Ska försöka vara hemma till 12 tiden för då ska vi ner på gården och låta Wille dans till musiken vid midsommar stången..

Ha en skön eftermiddag.kram kram

2011-06-22 @ 13:55:18
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Mamma till William och bebis i magen

Grattis till vinsten.Ska bli skoj att se innehållet :) kram kram

2011-06-22 @ 13:55:36
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Majsan

Grattis :)



Sv: Vi är nog hemma först under eftermiddagen eller kvällen den 21 skulle jag tro. Vet inte ens hur vi åker än, om vi lånar bil eller om vi tar tåget.

2011-06-22 @ 17:57:40
URL: http://style.dinturiel.se
Postat av: Mamam till William och bebis i magen

God eftermiddag vännen..Tack för i går..Alltid lika mysigt att umgås med er..Avslappnat och mysigt :)

Här är vi helt utslagna,...Wille vaknade 06 o var jätte ledsen bar in han till oss och där somnade han direkt tills 10 tiden hade vi inte börjar prata med varandra så hade han sovit länge..efter lita mat i magarna på oss och lita mys ville Wille sova mera..Han sover sig i form till festen i kväll..Hur mår ni dag då?

Skönt att ni snart ska resa ner till värmen...avis...:) Ha en skön lördag..kram kram

2011-06-25 @ 15:07:58
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Nina

va härligt. föröstår att du längtar :D snart åker ni!



trevligt att du vann med! grattis!

2011-06-26 @ 23:37:04
URL: http://deliciously.se
Postat av: Mamma till William och bebis i magen

God kväll vännen.

Hoppas att allt är bra med dig denna varma sommar kväll..Blev en vända till Mobilia i eftermiddags med shopping av mat och jordgubbar.

Wille mår bra men var små trött i kroppen innan i dag så dagens plan fick ställas in..Men kommer ta igen den dagen i nästa vecka.Skoj att du har handlat lita inför resan. Skoj att Hugo gillar sin nya bil barnstol..min prins är jätte nöjd över sin med..men vill oftast sitta rakt upp för titta ut :) Kan bli lita svårt att få i hop tiden nu innan ni reser på fredag...T jobbar till 17 tiden och är hemma vid 18 tiden så det blir lita sen för shopping och fika...Men sen när ni kommer hem ska vi säkert få i hop en dag som vi kan ta en fiak och shopping bara vi..

Ha en skön kväll.kram kram

2011-06-27 @ 20:11:27
URL: http://blondis81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0