Ensam på förskolan

Var lite sol tidigare men nu är det mulet och blåser här.
Är väl tvungen att inse att sommaren nu är över =(
Igår började skrutt vara helt själv på förskolan och det hade gått jättebra.
Idag var det jag som lämnade honom förskolan, lite gnällig när jag satte ner honom men sen gick det bra.
han ska vara där 3h och även äta lunch där.
Får se vad man hinner göra här hemma, står lite på listan, men har verkligen ingen lust alls.
Har iallafall fått frukost i mig.
Tänk att det har gått över 1 år sendan denna lille killen kom ut, och nu är han stora killen som går på förskolan.
I morgon är det även dags för första tandläkarbesöket.
Nu ska jag se till att fixa saker här hemma

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Lyckliga pedagoger som får ha Hugo hos sig!

Kram

2010-09-07 @ 10:16:27
Postat av: till lovisa

Tack gumman

Håller med, du får ta och börja jobba där sen så kan du träffa honom varje dag =)

Kram

2010-09-08 @ 09:37:31
URL: http://lusses.blogg.se/
Postat av: Britta bloggar

Åh första dagen på förskolan är så läskig. Mest för en själv....

2010-09-12 @ 21:30:11
URL: http://britta-bloggar.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0