Hus

Nu är snart helgen slut. Har verkligen gått alldeldes för snabbt.
Jobbar söndag idag, men det är lungt så det är inte så mkt att göra.

Mannen och jag har bestämt oss för nu efter lite efter tanke (eller ja mannen har tänkt, jag hade redan bestämt mig ;) mannen dock som, den producer han är, måste vända och vrida på saker innan han kan bestäma sig. Pricis som brosan, hehe ), att vi ska renovera upp lägenheten sen säljer vi den och flyttar till hus.
Har ju inte varit 100 innan utan vi har bara velat göra det, men nu har vi bestämt oss för att göra det.
Så vi hoppas ju att vi hittar ett hus sen bara, utan att behöva leta för mkt.

Var och handlade vår dammsugare i fredags. Skrutt och jag passade på att gå och handla efter dammsugar köpte. När vi kom hem hade pappan redan plockat ut dammsugaren och var i fullfärd med att testa den. hehe.
Han som alltid hatat att städa och har betalt mig för att göra det.

ultraone från elektrolux. Bild från deras hemsida.

Den kan varmt rekomenderas. Katternas klösträd har aldrig varit så fritt från katthår ever. Perfekt.  Vi är med andra ord, GRYMT nöjda =)

Igår stack vi till ica maxi och handlade vför veckan + lite saker till skrutt.

Nu ska jag ta och njuta av tystheten och lugnat på jobb.

Hoppas att ni har haft en trevlig helg precis som jag.

 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: mamma mina

God kväll gumman..

Ja det ska bli skoj att gifta sig om 2 månader..tiden går snabbt...Längtar jätte mycket..

Skönt att sluta tidigare i kväll..skönt med hemma kväll med familjen...Har ni gjort något skoj i helgen förutom jobbat?

Ha en skön o mysig kväll.kram kram

2010-05-02 @ 19:38:57
URL: http://blondis81blogg.se
Postat av: mamma mina

God eftermiddag gumman..

Hoppas att allt är bra mer er alla där bort några gårdar från..:)

här är det bra med mig men mindre bra med wille...han har börjat bli tramsig med maten igen,,har pratat med hans läkare o det är mycket barn virus som går nu..så man får hoppas att det är det som spökar hos honom...han äter men inte som innna..innan var det 200 nu är det 100 knappt åt gången o lita purre o saft...får hoppas att det går över så man inte behöver vara så orliga för honom..Vad för skoj ska du o Hugo göra denna dag? här blir det slappa o hoppas att det blir bättre med wille...han är så kram go i dag o vill mysa hela tiden o det är så mysigt.ha en bra måndag.kram kram kram

2010-05-03 @ 13:26:24
URL: http://blondis81blogg.se
Postat av: Caroline

Så roligt att han vill de nu :)

Hoppas ni hittar ert boende snart! =)



Jo, de finns men problemet är att min sambo ska ta ut pappaledig och de går inte om jag går me i vikarebanken för då ringer dom in en när som. Fast man kan sätta upp dagar men de är lättast att ha ett fast schema som man ska följa.



Ha en fin dag!

Kram

2010-05-04 @ 10:12:26
URL: http://caaaaaaroliine.blogg.se/
Postat av: mamma mina

Godmorgon gumman..Hoppas att allt är bra med dig denna onsdag morgon.Här är det bara bra och wille har börjat äta mycket bättre igen..än är det 200 ml sammanlagt..fick fixa nyss en lite portion till honom för han blev så ledsen så nu är han mätt i magen så det känns så skönt att det börjar återgå till normalt igen..

Denna vecka är det så mycket som är inbokat så vi får ta en i nästa vecka...kan mån,tis,ons...sen är tomas lång ledig så då är det familje mys som gäller..Kan du nån av de dagarna så är ni mer än välkomna på fika hemma hos oss..på tosdag ska jag till bwc på morgonen för 5 månads sprutan men är hemma till eftermiddag igen..Kan höras av.kram kram kram

2010-05-05 @ 09:28:16
URL: http://blondis81blogg.se
Postat av: Nina

hej hopp. har fullt upp. är så trött å än är det inte slut på äventyr. hela resten av veckan är full. så ja längtar tills mån tror ja :D



va ska du hitta på själv i helgen? krams

2010-05-05 @ 21:16:51
URL: http://modesida.blogg.se/
Postat av: mamma mina

Godmorgon mitt hjärta...Skoj att hans tänder är på g...Än har inte Willes tänder växa så mycket men man ser att det snart kommer,,den lilla vita pricken han hade har gömt sig igen men en dag så kommer det..

Då bestämmer vi tisdag för en mysig fika hemma hos mig...klockan 1300 blir jätte bra..Kanske får ersättnings leveransen...De ringer innan de kommer och lämnar den...så det är skönt..Wille kommer antagligen var jätte trött och slö för han ska ha sin 5 månadrs spruta...Skoj att du har gått med i viktvektarna nu,,,hoppas att du når upp till dina mål som du strävar efter...Ja det är svårt att hålla sig från vissa saker..har varit duktigt 3 dagar nu och inte ätit något onyttigt..känns så skönt...I dag när det är fika ska jag unna mig en god fika...:) Mums med de kakorna som du ska baka..tror jag har testat de innan...Ha en skön fredag gumman så hörs vi..kram kram kram

2010-05-07 @ 08:56:27
URL: http://blondis81blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0