Tiden går snabbt

I dag är det 30 fullgng veckor. tänk att tiden går så snabbt. Bara 10 veckor kvar nu =) och 70 dag kvar.

Barnet är nu 28 veckor gammalt.
Det väger imkring 1,6 kg och är runt 27 cm långt.

Igår börjar dessutom mina fötter svullna, det var sambon som upptäckte det. Så jag fick ringa smabons mamma som instruerade högläge, tå övningar och gå. Inte så kul.

I efternmiddag är det fika med min vän som gäller skall bli kul. Sen hem och slappa lite och kolla tv och vänta på att sambon skall komma hem.

Imorgon är det vaggan som skall hämtas, gläder mig otoligt till det, har ju inte sett den sen min bror föddes 85 så det är en lång tid.
Mamma och jag räknade ut igår att den är 85 år, bra kvalitet där. Tar kameran med imorgon iallfall så jag kan lägga upp bilden sen. =)

Hoppas att alla får en trevlig fredag och helg.

kramar från mig och den lille i magen

Kommentarer
Postat av: Till lovisa

Tack tack. ja det börjar ta sig. På söndag blir det ikea för att köpa dörrar till ena bokhyllan som skall ut på balkongen.

Ja det är skönt att vara piggare orkar hålla iordning igen. Vill ju som du säger ha det klart innan den lille kommer.



skönt att det börjar lätta för dig med =) aldrig kul att vara trött



Nä försäljarna e väldigt jobbiga. Släng bara på luren nästa gng så slipper du tacka nej.

Eller säg att du har nix och om de ringer igen säga att du kommer polisanmäla dem om de ringer igen.

Bara rekalmera, klart att du inte blir av med plånboken bara för att du rekalmerar det.

blir du av med den hade du blivit det även om du inte hade spärrservice. oroa dig inte.



Kram

2009-05-29 @ 10:54:14
URL: http://lusses.blogg.se/
Postat av: Mindy

Allt är bra med mig..lita trött bara..men så är det att bära på ett barn som växer varje dag :) eller hela tiden..ska bli så skoj att se lillen simma runt...:=) HA en skön & mysig fredag med massa mys soffan.Ska vi bestämma fredag som vi tar en fika på om du kan efter 15 tiden..skulle varit skoj för det var ett tag sedan...kram kram

2009-05-29 @ 12:36:05
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Mindy

Jag tror nästan att vi kommer köpa en svart baby sitter för den ska passa in med allt annat som vi ska köpa..men det kommer längre fram allt man ska köpa..Om några veckor ska vi titta på vagnen & sen åka ut o köpa sängen på Ikea..ska bli så skoj att inreda barnrummet.krma kram

2009-05-29 @ 12:37:09
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Ååå, du är en röst av reson. kanske ska våga reklamera i alla fall. känns bara som att om jag ringer kommer de att övertala mig ännu en gång.. :/

2009-05-29 @ 12:41:57
Postat av: Till lovisa

Det är därför jakob skickar mig att göra sådana erbjudanden, jag är orubblig. det måste man vara.



Du måste vara stark, låt dem inte övertala dig. Var det ng som kostade föresten?

Försöker dom säg skarpt nej, jag har ändrat mig, det har ingen betydelse vad du säger jag vill säga upp det.

Vet att det är svårt men du kommer må bättre när du gjort det, tro mig.

Håller tummar och tassar.

Kramar

2009-05-29 @ 13:00:21
URL: http://lusses.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Det kostar 299 om året plus okänd "faktureringsavgift". Jag ska mejla dem, då kan de inte säga ngt!

Tack för ditt och barnbarnens stöd!

Kram

2009-05-29 @ 13:28:52
Postat av: Mindy

Hej gumman..När ska ni börja med barn rummet då? Så ni ska hämta vagnen i morgon eller är det sängen eller? Hoppas att du får en skön fredag..Ska bli skoj till midsommar..har massa planer hur dagen kommer bli eller kvällen..ska bli skoj :) Då bestämmer vi att vi ses på fredag så kan vi prata vid längre fram vart & när.Ha en skön avslutning på jobbet.kram

2009-05-29 @ 13:47:45
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Mindy

Du får lägga upp bilder på alla kläder du har köpt till lillen..alltid kul att se på...ännu roligare att se det live..får göra det nästa gång vi är hos er..

kram kram

2009-05-29 @ 13:48:31
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: louise

aha ok. undrar hur mkt den faktureringsavgiften går på den e säkert jättedyr.

ja försök maila dem inte alltid de fungerar dock. Mailade och skällde ut dem igår faktiskt.

Klart vi håller stödjer dig. =)

Kram

2009-05-29 @ 13:49:11
URL: http://lusses.blogg.se/
Postat av: Mindy

Får bara hoppas att det kommer gå snabbt i kväll på jobbet..mår så illa så det är helt sjukt nu..får gå ut & äta något innan man börja med pannkakorna...har ont i ligmenten med...Ha en skön fredag.krammar

2009-05-29 @ 14:03:43
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Mindy

Här är det bara krämper..hihihi....PÅ mina pannkakor har jag bara jordgubbssylt för jag jag orkar inget mera..är så lat...Mår fortfarande illa...& har ont..men det går över får man hoppas på & att det går snabbt på jobbet.kram krma

2009-05-29 @ 14:56:46
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Mindy

Hoppas att du blir av med ditt ryggont..inget skoj..kram kram

2009-05-29 @ 14:57:33
URL: http://blondis81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0