Äntligen

Snart är det hemgång för min del, så skönt, dagen har segat sig fram och jag vill bara hem och sova.
Fotbollspelaren har slutat sparka nu iallafall, han har aldrig sparkat så mkt som han har gjort idag. Det har inte gjort ont som tur är, känns lite konstigt men samtidigt härligt att känna honom =)

Annars har halsbrännan som jag vaknade med i natt inte försvunnit även den är värre än den brukar.

Sambon står för maten idag då jag kommer hem sent, vet att det blir ng med kyckling, skall bli gott att äta när jag kommer hem.
Idag skall jag faktiskt inte göra ett skit inte imorgon heller  =).
Helgen är det dock tvätt, städning och röj som gäller, det måste ju också göras ibland, trots att det är mindre roligt.
Kameran skall på laddning när jag kommer hem så att jag kan lägga upp de utlovade bilderna med.

Ha en trevlig kväll

Kramar från mig och den lille


Kommentarer
Postat av: Lovisa (på piller)

Det är ju helt sjuuuukt att du har en bebis på INSIDAN av kroppen!!! :D ju mer man tänker på det desto mer konstigt blir det.. ;) fast vi får la hoppas att han inte blir fotbollsspelare, tänk om han väljer Malmö...hemska tanke

ps, är lite drogad, har fått urinvägsinfektion och litta piller :)

2009-05-06 @ 18:26:20
Postat av: Till lovisa

Hehe, visst e det. Känner samma sak =) känns overkligt. Ibalnd glömmer jag bort det själv =) Hehe nej han får ju så klart välja HIF, det enda laget =) Han får hålla sin mamma sällskap.



Stackare det låter inte kul, hoppas att du snart blir bra. Hur går det med skolan. Vi får ta och träffas sen och köra en av våra dagar, fast det får vara när lönen har kommit, har inte pengar till det nu tyvärr =)

2009-05-07 @ 09:24:09
URL: http://lusses.blogg.se/
Postat av: Mindy

God middag min vän..Hoppas att maten smakade bra när du kom hem i går..Så skönt att han rör på sig så mycket..det är så det ska vara..Ha en skön dag.kram

2009-05-07 @ 11:39:55
URL: http://blondis81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0