Äntligen helg

Såå skönt med lite sovmorgon idag. Nu är det röjning, städning och veckohandling som gäller.
Här kommer även ng av de utlovade bliderna.

Overallen hade jag och min bror när vi var små, perfekt att hitta den för då slipper vi köpa en sommar overall och den var fortfarande hur fin som helst.


Denna fina mjukisdress köpte jag för 20 kr på Loppis


Härligt med det fina vädret.

Igår hade jag en supertrevlig kväll med mina vänner och fick öva upp mina barnkunskaper på min kompis två småttingar =) Första gng vi träffas samtidigt allihoppa sen vår ena kompis möhippa, härligt.

Kramar från mig och den lille i magen

Kommentarer
Postat av: Nanna

Tack! Hon är den finaste i världen :) Enligt mig i alla fall haha!



Ja va kul! Alltid roligt när man vet att man har setts! Hur långt gången är du nu?



Nja... några dagar ledigt har jag inte. Jag är arbetslös. Fast jag har ju fått jobb nu som jag börjar på nästa vecka lite smått. Ska bli kul! =D

2009-05-21 @ 12:47:17
URL: http://apieceofthoughts.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Hej!

Ja verkligen ett mirakel att alla kunde komma!! :)

2009-05-21 @ 14:40:29
Postat av: Till Lovisa

Hej

Ja verkligen, som Em sa första gng alla tillsammans sen Maries möhippa.

Vi får hoppas att det blir fler sådan träffar

2009-05-21 @ 17:13:19
Postat av: Nanna

Oh har du! Vad är det för sötnosar? Du får lägga upp en bild på dem en dag :)Eller det har du kanske någonstans i bloggen?



Oj vad spännande! Ska bli kul att följa dig! :) Magen blivit stor?



Kramar

2009-05-21 @ 22:40:12
URL: http://apieceofthoughts.blogg.se/
Postat av: Mindy

God eftermiddag gumman..Tack för i lördags..Nån gång i nästa veckan kan vi nog pricka in en fika..kan höras av..Hoppas att du får en bra dag på jobbet...Ska bli gott med chokladen som vi fick av er...Kram kram

2009-05-25 @ 13:05:03
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Mindy

Allt är bra med oss alla...Ja det var trevligt att träffas alla..får snart bli igen...

Så skönt för dig som bara har 3 timmar kvar på din dag..själva så ska man snart börja med middagen sen göra vid sig för sen åka & jobba..mindre skoj..är så trött...kram kram

2009-05-25 @ 13:53:50
URL: http://blondis81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0