Äntligen Fredag

Fick faktiskt sluta 2h tidigare igår, så skönt det var. Vi hade inte så mkt att göra 1 samtal var 10:e minut så de frågade om ng ville gå hem, var inte sen att nappa.

Mådde inte så bra igårkväll tyvärr, illamående men det gick snabbt över som tur var.
Resten av kvällen gjordes inte särskilt mkt. Kollade tv och pratade med mamma och pappa lite.
Skönt med sådan kvällar, att bara slappa. Vi orkade inte heller göra ng mat eller värma rester, det blev pizza istället.
Så det blir restkväll ikväll istället.

Lyckades försova mig imorse, skulle ändra tiden på klockan efter snozze men jag somnade när jag försökte göra det så istället vaknade jag när sambons mobil ringde. Belv lite stressigt, han inte göra frukost eller lunch så det blir till till att handla ute istället idag.

Helgen blir lungn, ingen middag hos föräldrarna, bara vi två. Skall se om jag orkar röja och städa lite och kanske tvätta ng maskin, har fortfarande en massa tvätt och vi kommer inte hinna tvätta allt på söndag.
Vi måste bli bättre på att boka tvätt tid var annan vecka så att vi inte har så mkt varje gng det e dags. Nu väller det ut ur korgarna och jag har fått lägga in x antal påsar från ikea mm till att ha resterande tvätt i. Ser väldigt rörigt ut.
För att inte tala om balkongen, bombnedslag delux saker över allt, serut som en byggarbetsplats, hade varit kul att kunna äta kvällsmat där ute istället för framför tv.

Idag verkar också bli en lungn dag på jobb, ta i trä ringer inte så mkt och jag slutar redan kvart i 4 idag skönt. Sen skall jag hem och göra ramslöksoppa.
Mums
Hoppas på fint väder i helgen, nu har vi sol iallafall härligt, hoppas bara att det håller sig

hoppas alla  får en super fredag
Kramar från mig och den lille i magen


Kommentarer
Postat av: Lovisa

Usch, tvättberg som växer.. inte kul. kan ni inte istället använda parfym som på den gamla goda tiden i paris? ;)

jag är uppbokad hela nästa vecka, förutom söndag, när ska du till Emma?

2009-05-08 @ 11:23:48
Postat av: till lovisa

Nej de där jäkla tvättbergen är aldrig roliga. Hehe du e rolig du =). Nej jag tror jag vill tvätta istället. Gillar den doften av nytvättat bättre.

tåkigt att du e uppbokad nästa vecka. Jag skall träffa emma i början av nästa vecka är det tänkt.

2009-05-08 @ 12:20:27
Postat av: Lovisa igen

Lika bra att vi inte kan ses, Selma har smittat mig med ringorm. fräscht..

Jag får hålla mig borta från dig och pälsklingarna tills det har läkt.

2009-05-08 @ 15:22:30
Postat av: Lovisa

ojdå inte så kul. Nej det vill jag inte ha,inte pälsklingarna heller. tog hur lång tid som helst för mig att bli av med det.

hoppas du blir frisk snart

2009-05-08 @ 15:40:19
URL: http://lusses.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0