Fortsatt röjning

Blev en runda in om Åhlens på vägen hem igår, där jag köpte med mig lite förvaring till kontoret/blivande sovrummet.
Sambon trodde direkt att jag hade köpt barnkläder, tji fick han. Har lovat att jag skall hålla mig lite till, svårt är det med alla söta kläder.

Blev inte röjning förrän sent på kvällen då jag däckade i soffan tidigt. så jag var pigg senare på kvällen.
Fick tyvärr även ett tråkigt samtal då, "svärmors" morbror hade avlidit tidigare på morgonen. RIP Axel. Dock skönt för honom då han var så pass dålig och inte kunde gå.
Tråkigt bara att vi inte hann ditt och träffa honom innan. så nu ytterligare en begravning som väntar. Har nästan varit på en begravning per år sedan 2001.

Idag slutar jag tidigt redan kvart över 2, såå skönt. Ni kan ju aldrig gissa vad jag skall göra sen =)
Hoppas att jag kanske kan bli klar med kontoret idag faktiskt. Sen har jag en garderob kvar att röja ut med full med jackor som jag inte ens använder längre. Har inte bestämt mig för om jag skall sälja dem eller spara dem nere i källaren.

Sambon hade inte så mkt att göra på jobb så han skulle förmoligen be sig om ledigt, tors-fredag från jobbet då han inte har ng att göra där för tillfället.
Så han lovade att ta pojkarna och åka och vaccinera dem.

Trots att det känns som tiden segar sig fram kan jag inte riktigt förstå att jag snart gått 20 fullgångna veckor.
Är så spännd att få träffa det lille livet där inne.
Än så länge har jag inte känt ng sparkar tror jag, men sambon säger , när han lägger örat till och lyssnar att det bubblar en massa. ( barnmorskan sa att då rör sig lillen där inne)

Ni får ha en trevlig onsdag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0