Shopping och träning

Igår blev det både och. Hade ng timmar innan träningen börjar och jag pallade inte att åka hem.
Så det blev en runda på stan. Fick tag på ett par mammabyxor, har bara 2 par byxor jag kan ha nu, de ena är i tvätten och de andra är 2 storlekar för stora så de hänger. Sambon bara skrattar åt mig för jag får jättefint häng.
Hittade eftermkt prövande ett par på hm, lite dyra men satt skönt och var snygga och det e huvudsaken tycker jag.
Världens skönaste byxor är det iallfall. =)

träningen i går var gravidvattengympa, så skönt det var att börja träna igen =)
Skall boka ng gympa pass med, för jag måste komma igng med träningen igen. Yoga ligger också högt på listan. Funderar på att köpa wii fit så slipper man ta yoga pass på friskis. de är inte alls bra där tycker jag.
Går varje morgon 20 min gör jag, man vaknar upp då, så skönt det är.

Nu skall jag bara komma på vad vi skall äta ikväll. Är lite sugen på fisk, ärtor, potatis och smält smör. Sambon är ju lite kräsen med fisk så vi får se hur det blir på den fronten, annars får jag väl äta det själv.

Dagen på jobb började bra, är lungt idag för ovanlighetens skull, brukar alltid ringa jättemkt så här dax. Så håll tummarna för en lugn skön dag.

Ha en trevlig dag =)

Kommentarer
Postat av: Mindy

Hej gumman..Skönt att du fan ett par byxor..De mamma byxorna är jätte sköna på H&M..Vilken färg blev det på dem? Snart får jag säkert användning av dem igen om allt går som vi vill...Tänk på att inte träna för mycket nu när du har en bulle i ugnen...

Ska bara slappa denna dag med...har inte så mycket mera man kan göra..skönt att man ska börja jobba på måndag igen..Ha en skön dag.kram krma

2009-01-28 @ 11:24:44
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Mindy

Jag har ett par mörk blå jeans med knappar på sidorna,,,du såg dem efter jag köpte dem när vi fikade senare på den dagen...ihih...vet att det var jätte länge sedan..sen har jag ett par svarta mer mjukis stil med snörre nere vid o i midjan..svårt att förklara..

Nu väntar man bara på att m vecka ska komma så man snart kan börja ha kol på ägglsonings veckan..längtar..känner på mig mellan en till två månader har man en bulle i ugnen...kram kram

2009-01-28 @ 12:02:17
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Mindy

Om jag blir med bulle i ugnen snart igen så har jag tur som vet ca hur stor jag kommer bli första tiden för jag har kläder till det med...:) gick ändå med henne nästan 20 veckor..halva tiden...Känner på mig att det blir en jul/nyårs bebis för våran del..:) kan hoppas att man har rätt känsla..JAg hart att ha den veckan som jag inväntar snart..men nu ser jag fememot den..hihihi..så man vet att allt är som det sak vara med en...krammar

2009-01-28 @ 12:05:35
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Lovisa

mammabyxor! fniss :) hoppas du har en ordentlig mage att visa upp på lördag! är alltid helt overkligt att se ngn gravid för första gången!

klart emma ska få present! alla blir väl glada för presenter?

kram

2009-01-28 @ 12:29:58
Postat av: Till lovisa

Japp, lite svullen e den men inte så stor tycker jag.

E helt overkligt att vara grvid med känner jag =)

Inte emma, hon bryr sig inte om det så mkt.

Kram

2009-01-28 @ 14:20:43
URL: http://lusses.blogg.se/
Postat av: Lovisa

lite svullen bara? som när jag väntade Sebastian? ;)

2009-01-28 @ 16:46:58
Postat av: Mindy

God kväll snäckan..

Allt bra med dig i kväll efter jobbet? Har nyss kommit hem från stan..blev en runda där sen möte jag upp t för sen åt vi på max hamburgare,...det nyttiga målet..hihihi..helt okej...var lite inne på ta en med fisk men tog med kyckling..

Vad ska ni göra till helgen? kanske ska ta en film kväll på fred eller lördag? kram krma

2009-01-28 @ 18:24:14
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: till lovisa

Japp bara lite svullen, ja ungefär som när du väntade sebastian =)

2009-01-29 @ 09:33:53
URL: http://lusses.blogg.se/
Postat av: Mindy

Godmorgon snäckan..

Hade så svårt att svårt att komma i sömn i natt.vet inte hur många timmar jag låg & drog mig & hade tusen tanka i huvudet...är smått nervös ang börja jobba..alla dessa frågor som de kommer att komma med..kan hoppas att de har förståelse o inte frågar för mycket & behndlar mig som allt var som förr..kommer bara bli för jobbigt..kommer bara dra up sår i mig igen om de börjar..kan hoppas att det blkir en bra start ändå..Hoppas att du får en skön dag..vi kan höras av i kväll hur vi göra i morgon kväll..men en film kväll låter jätte mysigt..kram kram

2009-01-29 @ 11:13:45
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Mindy

Hej gumman..Ja man kan hoppas att de kommer förstå & behandla mig som för..ja det visar var de står...Ska inte tänka mer på det...I dag är det exakt en månad sedan så man är smått deppig med lättnad o tänker på den fina stunder man hade med henne i magen :) Snart så kommer man vara där igen & gå hela vägen..Kommer inte nämna det för någon mer än de närmsta när det är plus igen...du lär vara en av de första som kommer veta :) Hoppas att du gillar böckerna som du har lånat..du måste helt klart läsa den jag håller på med senare.en shopoholic säger ja...den är jätte bra..svår att lägga sig från..kram kram till min söta vän :)

2009-01-29 @ 12:20:46
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Mindy

God kväll snäckan...Hihihi...jag kunde inte låta bil att inte öppna den andra påsen med M&m hihhihi...så det blir massa gottor för mig..ihihih...

kram kram

2009-01-29 @ 20:49:00
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Lovisa

hej!

tänkte bara förvarna dig att jag fortfarande är rätt flunsig och det är inte säkert att jag orkar komma ner i morgon.

2009-01-30 @ 09:54:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0