Fredag äntligen

Äntligen fredag, två dagars ledighet och sovmorgon jippie.
Inget speciellt inplanerat heller, det enda som är spikat är middag med svärföräldrarna som vanligt på söndag =)
Dock behövs det städas och röjas lite hemma. Hade även tänkt att måla det sista i köket, inte speciellt mkt kvar men man vill ju ändå ha det gjort. Sen iväg och veckohandla lite med om jag får ut sambon ur lägenheten vill säga =)

Idag är jag dessutom 25 fullgångna veckor och bara 15 veckor kvar, tiden vår snabbt även om det inte känns så ibland.
Nästa helg igen skall vi åka och hämta babykorgen hos mammas morbror, den skall stå hemma hos mamma och pappa tills det är dags, vi har inte riktigt plats och vill inte ha katterna kravlandes och sovandes där. 
Känns som jag bara vill komma ing och få allt redo, men det är alldeldes för tidigt. 
tänkte byta sovrum i juni så har man god tid på sig att måla och sätta in saker i Hugos rum. Vet precis hur det skall se ut, tack för tipsen Mindy och Tomas,  det blir precis som ni föreslog =)

Igår var det pizza som vankades hemma hos oss till kvällsmat, vi gör vår egen pizza efter viktväktarnas recept. Det blir super gott och inte så onyttigt heller.

redan klockan 4 imorse satte Totti igng med sin klagoramsa. Han e inte riktigt förtjust i att bara äta blötmat, men vi hann inte till djuraffären igår.
Sen försökte ng ta sig in i chipspåsen på matbordet så det var ett jäkla prasslande, suck.
Nu sover jag ju mkt sämmre med så jag vaknar av allt.

Hoppas att marodörerna håller sig i skinnet inatt så jag får sova ordentligt.

Har bestämt att jag skall börja baka mitt bröd själv, det blir ju mkt billigare. Men vår bunke klara inte mer än 3 liter så jag har börjat lägga undan pengar till en ordentlig bunke. Hade tänkt mig en sådan här skönhet.
 Bilden lånad från www.netonnet.se


Hoppas ni får en trevlig dag och en trevlig kväll.

Kramar från mig och den lille i magen


Kommentarer
Postat av: Lovisa

WOW! När andra har sexdrömmar har jag bakdrömmar om ett perfekt kök med snygga maskiner.. :) Finns den i orange?

2009-04-25 @ 10:32:28
Postat av: Till Lovisa

Hehe, nej tyvärr finns den bara i röd.

2009-04-26 @ 09:00:17
URL: http://lusses.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Jag har ett grönt kök i Oskarström, så jag tänkte att orange och grönt är fint ihop!? Vi får se hur det går.

Hoppas Totti varit på bättre humör nu i helgen.

kram

2009-04-26 @ 09:38:00
Postat av: Till Lovisa

aha ja, grönt och orange går bra ihop. Men bakar du?

Det finns kitchen aid i orange, men de kostar 5000 och jag har hört att den inte skall vara så bra.

Nej Totti är aldrig på bra humör på morgonen. Idag stängde jag sovrumsdörren för att slippa hans gnäll.

Men men bara att stå ut inte mkt att göra.

Hoppas att det går bra med tentan, håller tummarna.

Kramar

2009-04-26 @ 13:35:24
URL: http://lusses.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0