God morgon Fredag

Min underbara komis som jag jobbar med, gick med på att byta pass. Så nu börjar jag 15 istället för 12. OCh jobbar bara 5h istället för 7.45 =). Skönt, lite längre tid med sambon. För jag är inte hemma från 9 ikväll och då får vi bara 1h innan vi går och lägger oss. Sedan ska vi till mina förädrar på lördag och Jakobs på söndag så vi får inte vara bara vi på hela helgen. Men de får bli nästa helg istället.

Har precis ätit baguette till frukost gott =). Kollar på min nya film djungelboken 2 nu, rätt bra faktiskt. Sedan skall jag städa.
Sambon gillar inte att städa, så han ger mig en film för varje gng jag städar =) nice.

Nu har det röda från ansiktsbehndlingen lagt sig och min hud är mjuk och inte så torr som den brukar. Måste bli bättre på att ta hand om min hud. Ögonbrynen blev super bra, men lite missar blev det lite här och där, får fixa till det själv, får gå in m TITE och köpa en ny pincett, glömde köpa det igår. Typiskt mig att vara så glömsk.

Vad skall ni hitta på idag?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej gumman...Det är jag som är snurrig av mig..men på onsdag passar min perfeskt 1520 h&m hörnan...Då ska det shoppas o ta en god fika..Ha en skön helg snäckan.krammar

2008-09-26 @ 16:30:51
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Lovisa

vad ska jag göra med solrosfröna och löken? bara slänga i och röra om eller förkoka/steka? kram

2008-09-27 @ 08:51:52
Postat av: Anonym

Godmorogn snäckan..Helgen har varit en skön & trevlig helg...Det stämmer att jag jobba i kväll...då har de nyss varit o installerat en potelefon hos oss...Så nu släpper vi bara in de som vi vill ska komma..hahahha....Ha en skön måndag på jobbet.krammar

2008-09-29 @ 09:21:20
URL: http://blondis81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0