1:a advent

Hoppas alla har haft en trevlig adevent.
Var själv nere på stan med en av mina bästa vänner och fikade och handlade, vi hade en supermysig dag.
Trots att det var skyltsöndag , tyckte ingen av oss att det var så speciellt, lite mer tomtar, glögg och peparkakor  mm, men annars som en vanlig dag på stan.
Det blev bla en runda inom make up store och jag kom ut 680 kr fattigare, jag skulle ju bara ha en ögonskugga hmmm
Tack för en trevlig dag och för att du fyllt mina tankar med annat än det där jäkla brevet.
Även min underbara sambo har hjälpt mig på andra tankar.

Hur var skyltninen där ni bor?
Nu skall kvällen spenderas med sambon, film och god mat.

Mitt magonda har dock inte försvunnit än, har liksom en molnande känsla som jag har haft i flera dagar nu.


Kommentarer
Postat av: teddy

Ohhh vad härligt med en underbar sambo och en bra vän. Mindy verkar vara en väldigt rar människa - det lilla jag lärt känna iaf. genom bloggen.

Önskar dig en trevlig första advent och en bra start på den nya veckan tjejen.

Nu ska jag susa.

kramis på dig

2008-11-30 @ 20:42:03
URL: http://caitlin.blogg.se/
Postat av: Lovisa

men lilla vännen! du har precis samma symptom som jag har när jag har magkatarr, det ända som hjälper är hästkurer som losec! finns receptfritt på apoteket, prata med personalen där, det är snälla och duktiga! om du går och tror att det ska försvinna av sig själv kommer du att förlora en massa vikt (nej, inte på ett bra sätt alls), få vitaminbrist, bli helt svag och i värsta fall kan det bli sår! ta hand om dig!!

och nu till ngt helt annat :) vad köpte du för smink?

kram

2008-12-01 @ 07:12:27
Postat av: Till lovisa

Ja jag har börjat misstänka magkatar.

Jag hade ju hoppas att det skulle gå över men det får nog bli en runda till apoteket tror jag.

Tack för hjälpen gumman. härligt att ha en vän som dig =)

smink köpte jag 3 sorters ögonskugga. olika bruna toner, kan lägga upp en bild om du vill?

Allt bra annars?

Nu ses vi ju nästa vecka, skall vi kanske bestämma vem som skall ta vad?

Vill du ta efterrätt denna gng eller hellre snacks ?

Kram

2008-12-01 @ 07:20:29
URL: http://lusses.blogg.se/
Postat av: Lovisa

ja, gå till apoteket! sen kan du tänka på att inte stressa och sånt, men det är ju lätt att säga och svårt att göra..!

lägg upp bilder på sminket! det är ju som knark för mig vet du :) har precis fått en gel-eye liner med pensel till, glamouröst till max :)

jag kan ta med god frukt till fruktsallad, hur många blir vi?

kram

2008-12-01 @ 08:17:04
Postat av: Louise

Japp apoteket nästa, svårt att inte vara stressad i mitt jobb tyvärr, har ibland jättemkt att göra, men jag lovar att försöka.

Japp lägger upp bilder när jag kommer hem, bara jag kommer ihåg det =)

Ohh gel eyeliner låter intressant, vad är det?

God frukt låter jättebra. Vi blir 5 st =)

Kram

2008-12-01 @ 09:28:32
URL: http://lusses.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0