Jordskalv

Satt på toa när hela toan börja skaka, pallen i hallen med.
Trodde först det var citytunneln eller ng byggolycka men verkligheten slog mig efter ett tag.
Sambon sov igenom allt.
det var tydligen hela 4,5 på richterskalan vilket e rätt mkt.

Dock var det inte lika läskigt som 92 när vi var i san francisko så sängen skakade så mkt att jag ramlade av, tv stod och hoppade och lycktstolparnas toppar nästan nudda marken så mkt skakade det.

Var det ng anna som kände det?

Idag blir det de sista julklapparna som skall fixas efter jobb tillsammans med min kära vän, om jag mår tillräckligt bra vill säga.

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Fniss! Jacob sover verkligen djupt..!

jag vaknade av att sängen skakade och bokhyllan slog emot väggen. trodde att det var grannen som höll på med ngt skumt och somnade om. coolt att det var en riktig jordbävning!! :)

2008-12-16 @ 11:25:00
Postat av: till lovisa

Japp det gör han, =)

Man kopplar ju inte att det e en jordbävning i första taget. Har ju varit med om det förut så för mig var det bara lite läskigt.

2008-12-16 @ 12:24:52
URL: http://lusses.blogg.se/
Postat av: Nina

usch så otrevligt juu =/

2008-12-16 @ 15:09:50
URL: http://modesida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0