God morgon måndag

God morgon alla.
Var längesedan jag skrev nu, har varit så trött att jag inte orkat skriva så mkt.
Hoppas att alla har haft en trevlig jul helg.
Här började vi med morgonen hos sambons föräldrar med lite julgotter som han syster gjort, hon är så duktig och det var så gott att det var svårt att sluta.
Sen åkte vi hem till mina föräldrar och hann lagom tills min bror ringde från RSA så jag fick prata med honom med, så kul. Dock hade det lite tråkigt då de inte firar så mkt jul där borta.
Sen blev det kalle med julgodis som vanligt, kollade ni också kalle? Tycker aldrig man blir för gammal för det =)
Nu är det bara nyår kvar, skall bli kul om allt går enligt planerna.

Har en lång dag på jobb idag tyvärr börjar jobba halv 9 och slutar vid 4 drygt, sen blir det hem och fortsätta städandet, skall jobba imorgon med, ledig nyårsafton och jobbar nyårsdagen.
300 kr i timman + ob, så det ger ju lite pengar.

Sist men inte minst. Lycka till idag gumman, jakobs och mina tankar är hos er.
Kramar i massor till er båda

Kommentarer
Postat av: Mindy

TAck gumman för en mysig nyårs middag hemma hos er...Alltid så myisgt att träffa er..VAr småt känsligt vid 12 slaget när allt fyrverkerier var igång..men jag är stark o klarade det med..Hoppas att det går snabbt på jobbet..stor kram på dig o tack för julklapparna.kram kram

2009-01-01 @ 16:06:16
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Linn, en norrlännings betraktelser

Hej! Först och främst, fin blogg! Du har ett bra innehåll och skriver bra. Jag gillar den! :)



/God fortsättning! (Kolla gärna min blogg och lämna gärna en kommentar eller flera!) :)

2009-01-01 @ 20:17:33
URL: http://edinliinn.blogg.se/
Postat av: Nina

Trevlig helg på dig =)

2009-01-10 @ 19:20:54
URL: http://modesida.blogg.se/
Postat av: Mindy

Godmorogn snäckan.När hade tänkt uppdatera dig här då? Var ett tag sedan..Ha en skön tisdag på jobbet.kram kram kram kram

2009-01-13 @ 09:58:22
URL: http://blondis81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0