Ingen lust

Har inte riktigt haft ng blogglust på senste, därför har et varit tyst här.

Har ju börjat viktväktarna igen och har hittils gått ner över 2 kg, skönt. Mina nya byxor e alldeldes för stor nu. Tur att man har en mamma som är bra på att sy.

I Söndags var vi en långpromenad bort till ikea och sedan babyland med mannen. Skönt att komma ut lite innan jobb.

Har även hunnit med en runda till mobila med Maria och Athena och handlat sommarkläder till skrutt.

Går dagen var en underbar dag med fint väder och en promenad med min bästa vän och hennes Wille.
Så kul att se hur våra små utvecklas, wille satt och tittade och skrattade när han såg skrutt äta sin middag, såå sött.

Då jag fick både lön och mammapeng denna månad, har skrutt blivit rejält bortskäm.

Detta fick följa med hem i söndags:

bild lånad från ikeas hemsida
Bild lånad från mambambinos hemsida.
Vår var dock grön istället
bild lånad från kidskorners hemsida
Vår har dock vita detaljer itsället för svarta

Även ett nytt spjälskydd fick vi med hem men jag har inte hittat ng bild på det.


bild från teddykompaniets hemsida.

Den högre killen fick följa med igår
bild från mum bambino

Då ingen av de drick falskor vi har hemma funkar ordentligt, så vi gav det hela ett försök till och nu verkar vi ha fått jackpot iallafall.

Lite sommar kläder fick följa med hem från mobilia också. Och sen hade ju Linus och lotta fraktfritt.

Och så får man ju vara lite miljömedveten och dra sitt strå till stacken. Så jag klickade hem detta här:

http://shop.abob.se/

Nu är det eurovision som gäller



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0