Första gng

Var ju och fick den sista svinis sprutan igår.
Skulle gått bort till min kära vän och hennes prins på en fika. Men så för ng timme sedan fick Hugo feber.
Första gng han reagerar på en spruta. Hoppas bara han blir frisk snart. Vi har så mkt planer från tors- söndag.
Han var jättegnällig helt plötsligt och somnade sittande i min famn, stackarn. Synd om honom också så därför hoppas man ju att det går över snart.

Idag blir det med andra ord en hemma dag.
imorgon kommer de för att installera prorttelefon så då får man hålla sig hemma. Måste verkligen städa tills de kommer.
Sen kommer även vårt soffbord på eftermiddagen. tyvärr levererar de ju bara till gatuplan, jag jobbar och mannen är ensam hemma. Hoppas bordet inte är så tungt att han inte kan få upp det själv


Måste bara visa de senast inköpen vi gjort till den lille.
bild lånad från nuby´s hemsida

Den lilla grodan fick följa med oss hem och den var populär, perfekt för en liten kille med en tand upp och nummer 2 på väg fram.

bild lånad från nuby´s hemsida

Även en sådan här fast i blå och grön fick följa med hem. Den enda nackdelen var att nätet var väldigt svårt att rengöra. Men den funkade perfekt. Är egentligen från 10 månader, men jag stoppade i en banan och gav den till skrutt. Han satt där på golvet i köket och käkade på sin banan, blev arg när jag tog den ifrån honom, men han hade dragit den i golvet örrk.

Nu ska jag ta och käka lite lunch och sedan blir det röjning och städning här hemma, måste ju passa på när skrutt ligger och sover.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0