Nedräkning

Som rubriken säger har nu nedräkningen börjat.
Halv 5 idag ska jag och pojkarna kolla på  huset, ska bli spännande =)
Tyvärr kunde inte moster J följa med, men hon gav mig en lista på saker att fråga.
Tack gumman =)
Hade en trevlig kväll med Em och skrutten låg och sov på hennes mage. Tack för en trevlig kväll och en jättefin present, skrutt kommer bli så fin i den.

Sitter med en sovande skrutt och ska snart försöka lägga honom i sin säng och försöka göra lite nytta.
Skrutt har kissat ner mig och sina kläder 2 olika ggr vid blöjbyte, sen spyde han ner min halva av sängen, min mage och sin 2:a body.

Mamma har opererat sin fot idag, gick bra men stackaren e sjukdkriven i 4 veckor. Så på fredag packar vi in oss själva skrutt och katterna för en helg hos min föräldrar.
Vi behöver inte byta bil trots allt. Vi fick in golfgbag, vagn, väska, 2 kattburar oss själva och en liten skrutt. Inte dåligt för en 3 dörrars bil, J säger dock att det beror på hans packningsförmåga =)



Kommentarer
Postat av: Nina

http://www.picnik.com/

gå in där. där kan du skriva in text å så . då skriver du bara in din blogg tex.. vad du vill. så att din bild blir skyddad. du kan även lägga in ramar å sånt.. jätte bra sida!



hinner inte skriva mer nu. theo river lägenheten här :D

2009-09-08 @ 17:09:47
URL: http://modesida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0