Soliga söndag

Vaknade till ett underbart väder härligt. hoppas nu bara att det håller i sig.

Här börjar jag faktiskt se slutet av tunneln. Sakta men säkert tar vi oss framåt i fixandet och vardagsrummet ser inte ut som en krigsskådespel längre. Mkt gjort och inte så farligt mkt kvar. Ska bli så skönt när allt e klart och på plats.
Det som stannar upp mest är ju säckarna med kläder mm på balkongen som måste tvättas efter pälsänger attacken. Man får ju vänta på tvätttiderna. Men så fort det e klart kommer det börja gå undan.

Har sorterat bort hur mkt som helst, så skönt. Vi har så mkt saker men har båda två svårt att göra oss av med saker tyvärr.

Hoppas att alla får en trevlig sista dag på helgen.

Här är det fortsatt sortering som gäller och en tur till tippen.

Sen skall vi till sambons syster som fyller år idag och äta middag.

Och imorgon är det UL som gäller, skall bli spännande.

Stora kramar från mig och den lille i magen.


bjuder på en liten blid på en av mina älsklinger.

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Bra kämpat! Jag vet, det är så svårt att slänga saker. Jag har fem garderober med kläder och jag använder ca 20 %. Har kläder som jag kan ha om jag går upp i vikt (ja, lycka till med det Lovisa) och kläder som jag hade när jag var smalare (vill inte tillbaka till det, men OM det händer vill jag ju inte gå naken). Svårt! Kanske får motivation att slänga när Sebastian är på väg :)

Kram på dig, hoppas ni alla får en underbar dag i solen!

2009-06-14 @ 11:21:01
Postat av: Till Lovisa

Thanks darling.=)

Det e skitsvårt att göra sig av med saker, min pappa e precis lika dan. Mamma brukar sortera ut när han inte e hemma.



Jag e lika dan som du, sparar kläder jag hade när jag var smalare och tjockare. De tjockare för att jag skall ha det nu under graviditeten, och sen efteråt, man går ju inte ner allt i vikt direkt tyvärr.

och även kläder för när man var mindre, iallfall de som var ens favo kläder, det kan ju faktiskt hända att man kommer i dem igen.

Läs den boken jag läste rensa i röran, Hugo och den var det som fick igng det hela.

Nu får jag nästan panik av för mkt saker och vill bara kasta ut allt.

Du skall få låna den boken.



Ohh föresten, den mössan jag skulle få av dig, vilken storlek är den, så jag vet om jag måste köpa en till. =)

Nu skall jag fortsätta med den underbara tvätten, sen e det dags för det sista UL

Vi var på tippen i den härliga solen, hr blåste dessutom och jag hade alldelsdes för lite kläder så nu e jag förkyld, typiskt.

Kram kram



Bra kämpat! Jag vet, det är så svårt att slänga saker. Jag har fem garderober med kläder och jag använder ca 20 %. Har kläder som jag kan ha om jag går upp i vikt (ja, lycka till med det Lovisa) och kläder som jag hade när jag var smalare (vill inte tillbaka till det, men OM det händer vill jag ju inte gå naken). Svårt! Kanske får motivation att slänga när Sebastian är på väg :)

Kram på dig, hoppas ni alla får en underbar dag i solen!

2009-06-15 @ 07:39:22
URL: http://lusses.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0