Så häftigt

Igår kväll var det riktigt mkt aktivitet i magen. Vi kunde både se kroppsdelar som stack ut och även känna dem när man la örat eller handen till kände man ordentligt.  Så häftigt det var  = )

Idag blir det lite stan efter jobb då jag sedan måste tillbaka till avdelningsmötet, var så mkt kö igår att jag omöjligt kunde gå ifrån. Men det vara bara 40 min, alltid något.

Så det blir enm vända till babyproffsen och beställa ett parasoll till vagnen som jag glömt beställa och vidare till polarn och pyret där de har 30% rabbat idag, så man kan ju lika bra passa på.

Hoppas att alla får en bra dag

Kramar från mig och den lille i magen

Kommentarer
Postat av: Nina

va skönt att det var givande. tiden går verkligen fort då! :D man vill ju få ut något av det man "slösar" några timmar på..



angående parasoll så kolla vad det är först. för det är heeelt jäkla värdelöst det ja köpte. om du vet vilket det va. det på babyland. det snurrar ju bara. å nu har det gått sönder? själva parasollet flög av pinnen. hellre lägga några pengar på nån "keps" till vagnen..

http://nicolesnitchy.blogg.se/2009/may/vagnen-ar-haaaar-1.html



va oxå å shoppa idag. as hell :D hihi.. najs!

fynda du någe?



hoppas det går bra på ul å att du får se om det e en kille :D hihi spännande ju! men skriv förlossningsbrev. allt du kan komma på! de är verkligen jätte goa å bryr sig om ditt välbefinnande!



stor kram

2009-06-11 @ 21:40:18
URL: http://modesida.blogg.se/
Postat av: Lovisa

spooky..!

2009-06-11 @ 23:20:49
Postat av: till lovisa

Ohh yes men samtidigt sjukt häftigt

2009-06-12 @ 07:08:44
URL: http://lusses.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0