Härlig tisdag

Solen strömmar in från fönstret och det är härligt väder.
Och var sitter jag ? Jobbet så klart, här är inne på jobb är det sjuk varmt. vi har trots att vi egentligen inte får öppnat fönsterna. Vi måste annars smälter vi sakta men säkert här inne.

Förra veckan gick inte riktigt som planerat tyvärr. Blev ju snuvig i söndags, i tisdags hade nästan rösten försvinnit. Så jag låg nedbäddad hela Onsdagen och Torsdagen och var jätteförkyld. Nu har det som tur var börjat ge med sig. Fortfarande snuvig men inte så mkt att man inte står ut iallfall.

Helgen har trots snuvan varit härlig.

Midsommar var som vanligt hemma hos våra vänner. Hade supertrevligt. god mat och gott sällskap, kan det bli bättre.
Tack för en trevlig kväll

Lördagen åkte vi upp till mina föräldrar för det vanliga midsommardagens doppet. Inte jag dock, med snuva och graviditet tyckte jag inte de skulle vara ng bra idée.
Vi hade som vanligt trevlig, god mat gott sällskap. Tack för en undrabar dag.
Mamma hade tvättat alla lakan och sängkläder till babykorgen och även de till spjälsängen.
Även kläder och ng filtar följde även med hem. Lite kul, vissa kläder hade även mamma när hon var liten.
Mamma hittade även tygerna till babykorgen som jag och min bror hade på när vi var bebisar.
Så himla kul, skall faktiskt byta till de tygerna istället.

Söndagen körde vi upp till Hörvik där sambons föräldrar köpt en sommarstuga. 2 h tog det men det var fint där, låg precis nere vid hamnen.
Dagen avlsutades med en god middag på restaurangen i närheten. note to self, inget panerat, vilken halsbränna jag fick.
Lite tråkigt bara man fick ingen sallad till alls, bara ng ärter, väldigt dåligt tycker jag faktiskt.

Har iallafall påbörjat målandet i lillens rum.

Hoppas att alla får en trevlig dag.

Kramar från mig och den lille i magen (bara 6 veckor och 3 dagar kvar nu)


Tack så mkt mamma


Kommentarer
Postat av: Mindy

Godmorogn..Allt är bra med mig ..så skönt väder..ska snart åka ner till stan så man kommer ut i detta varma sommar väder..

En ficka är alltid trevlig..men en lördag eller söndag passar mig bättre för om dagarna är jag så trött när man har jobbat...

men vi får höras av..HA en skön arbets dag.kram kram

2009-06-23 @ 10:26:34
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Nina

ja hon passar ju honom under helgen.. så vi får några dagar hundfritt iaf.. :P nej det ska bli skoj att komma bort lite..



nej det går så fort. ja har förberett en flaska i kylen. slänger in den i micron på en min. å så kryper vi ner i sängen igen å käkar å så somnar han om.. kanon! så det är inga problem alls- så skönt..



han sover middag nu.. så ja passar på å surfa. sen ska vi åka iväg en stund hade ja tänkt. skönt å komma ut i det fina vädret.. :D



de där dreggellapparna kommer från name it. vet att åhlens har sådana. å så har dem egna butiker. men du kan även söka på nätet. för det finns flera internetbutiker som säljer sådana. å dem är såååå bra. verkligen jätte bra! rekommenderar! finns ju en hel del liknande. men inga som kommer upp i samma kvalité..! kolla in www.nameit.se ;)



sååå fint väder här. hoppas det kommit till dig med! så vi ska ta å packa oss ut här sen. så fort han vaknat dvs..



hoppas du får en super fin dag nu. krams

2009-06-23 @ 11:47:51
URL: http://modesida.blogg.se/
Postat av: Mindy

God eftermiddag..Så skönt vädret är denna dag..Riktigt skönt att slappa på stan...Köpte mig en kofta en som jag har redan sedan innan men större..för den man har har man haft 2 år så den börjar bli sliten o liten..så det fick bli en ny sån...Då bestämmer vi en annan dag som vi åker över till Helsingör...Nästa helg den 4/7 lördagen på morgonen..Men vi hörs av..kram kram

2009-06-23 @ 14:30:49
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Nina

Jag har så många sådana där lappar. över 10 st.. å det känns som om det är för lite. dem är slut överallt så ja blir galen. har varit på jakt efter fler. du vet har han en dålig dag å med det så menar ja att han dregglar en massa :P då går det åt en hel del. räkna med att iaf använda minst 3-4 st då. å så blir det samma sak dan efter,.. ja då har du i stort sett använt upp alla.. å man tvättar ju inte varje dag, men det skulle behövas med tanke på hur mkt dreggel det är. å spya.. ja då måste du byta oftare. inte gott med stinkande spya på halsen.. så köp på dig några st. du kommer inte att ångra dig,..



imorrn ska vi till vinterviken med några vänner å fika. ser så fram emot det. så skönt å vara ute ju..



va gjorde du idag?`gjorde du någe skoj? du är sjukskriven nu eller?



krams

2009-06-23 @ 21:03:01
URL: http://modesida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0