Jäkla granne

I morse när Totti väckte mig vid 7 för han var hungrig, hade jag lite svårt att somna om, varför, jo grannen som skall flytta höll på att spika lite i vägen. Klockan 7 på morgonen, vad tänker man med då?

I går hade vi en jättetrevlig kväll med våra bästa vänner, god mat och en massa prat. Våra kära vänner är verkligen underbara de gav oss en jättefin ljusdekoration min kompis hade gjort + supergoda muffins. Har sagt det tidigare men säger det igen, härligt att ha sådana underbara vänner. blev så glada för presenterna.
ng små bilder blev det också.

Dekkorationer                                



den underbara dekorationen vi fick av våra vänner.
 
super goda muffins som min kära vän hade gjort mums. =)

Vi kollade på en film med Hayden Christien och Jessica Alba, Awke hette den, tyvärr var den sönder så det var bara halva vi kunde se, rätt störigt.
Men vi såg the grudge på tv istället, andra gng jag ser den, väldigt läskig, men så är jag väldigt lättskrämd.
Vi belv även inbjudna till en julkväll hos dom, super mysigt.
Skulle gärna ha en pysselkväll också, panduro har så fina saker man kan göra, kanske egna kort eller ng sådant, eller de fina juldekorationer, sådana som min vän brukar göra. vi får se hur det blir.
Ha en fortsatt trevlig söndag, vi ska iväg sedan är det tänkt och veckohandla. Ha en fortsatt trevli kväll.
Och bilderna som utlovades kommer gumman, så du ser hur de ser ut i sina bilblten =)

Kommentarer
Postat av: Mindy

Hej gumman.Tack för en trevlig kväll i går..synd att vi inte kunde de filmen klar..men det får vi göra längre fram i stället...Så fina bilder :) Ha en skön söndag.Nu ska vi åka o titta på soffa :) kram kram

2008-11-02 @ 13:59:57
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Mindy

Klart att vi kan ta en pyssel kväll med jul inspererat eller så kan vi baka massa gott...Efter nyår får vi ta den där kvällen som vi tjejer gör middagen o överaskar killarna våra...så får de inte veta något förs de böliv serverade :) Fan ingen soffa på Ilva..ska till helgen åka till Lottas som vi pratade om o se på hennes :) Får snart ta en fika...hörs av kram kram

2008-11-02 @ 16:34:18
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Mindy

Gumman du kan hojta till när du känner för att ta en fika eller bara springa runt o se om man kan finna några klappar...hoppas att Ullared blir av den datumet som vi har pratat om ...Kram kram

2008-11-02 @ 17:57:02
URL: http://blondis81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0