Moshi Moshi..

God morgon Söndag
 
Snart slut på en skön och lugn helg med sonen. Mannen har varit iväg med sina lumparpolare på en helg.
Sonen var hos kompisen och jag och J körde en shopping dag som avslutades med middag på Jensens.
Idag kommer mannen hem och mina kära päron kommer över på besök. Får se vad denna dagen bjuder på.
 
Förra veckan fick jag chansen att följa med min kära mor på The Moshi´s vårutförsäljning. Mamma är barndomskompis med Mamman i familjen.
 
The Moshi startades för 5 år sen av en familj som har lång erfarenhet inom försäljningsbranschen. Pappan i familjen var en av dem som var med och startade Sia lustgården. Mamma i familjen har sina rötter i möbelbranschen i affären Svenssons i Lammhult.De designar och tar fram sina egna produkter som sedan säljs vidare till affärer i hela världen. Bland annat i NY.
 
2 gånger om året har de återförsäljningar på sin gård utanför Landskrona. Vår och Höst under 3 dagar. I år hade jag chansen att vara med på vårutförsäljningen. Man ska helst vara där när de öppnar första dagen då det då finns mer saker än när vi var där. Men vilka saker och vilka priser. Från 10 kr och uppåt. Jag fick hejda mig för att inte köpa med mig för mycket saker därifrån.
 
Dessa saker fick följa med mig hem denna gång. Det rutiga som ligger under väskan är en Poncho =).
Ytterliggare en grej fick följa med, men då det är en present till en av mina bästa tjejkompisar så kan jag så klart inte visa den.
 
Jag kommer återvända i höst iallafall och jag hoppas att flera av er kan hitta dit.
Kolla in The Moshi eller The Moshi outlet på fb eller deras hemsida  themoshi.se
 
Nu ska jag mata katterna innan de biter mig. Hoppas att ni får en trevlig söndag.
Kram på er
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0