Buzzador för Old el paso. stand n stuff..

Fick hem ett packet från Buzzador förra vecka. Stod och väntade utanför ytterdörren. 
Jag fick chans att buzza Old el pasos ny tillbehör till Tacos Stand n stuff. 
Så i lördags när jag och sonen hade tjej/barn helg med ng vänner, passade jag på att bjuda på skalen.
 
Det blev väldigt mycket posetiva kommentarer om det och en av tjejerna som i vanliga fall inte alls brukar äta skal till sin tacos, bara älskade det. Bra betyg. 
 
Min åsikt :
Lite besvärligt att värma upp då man skulle ha ugnsfolie, vilket jag inte hade tagit med. Vi körde det dock utan det och det gick hur bra som helst.  Jag tyckte de smakade lite väl mkt mjöl tyvärr, men då sonen gillade det kommer jag köpa in till honom igen. Smidigt dock att lägga i mat och äta ifrån tyckte jag. Och skönt att de kunde stå när man la i maten, blev lättare att förbereda dem då. 
 
Bjuder på lite bilder
 
Tack buzzador för jag fick möjlighet att buzza denna produkt till mina vänner.
 
Hoppas att ni får en härlig kväll därute
 
Kram på er
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0