Midsommar och jobb...

Har fått ett vikariat på en fsk i närheten av där jag har min praktik på Seved. Trivs verkligen som fisken i vattnet. Har hamnat på en småbarnsavdening. Både stängningar och öppningar. På måndag är det min tur att stänga..
Även lyckats få tid hos sjukgymnasten med min rygg. Vaknar senast 6 varje morgon och har så sjukt ont att jag inte kan somna om suck, hoppas verkligen att de kan göra ng åt det.
 
Gårdagen var en underbar dag med våra bästa vänner. Frukosten som var tanken att vi skulle äta på Katrinetorp blev dock inställd pg av att det regnat i stort sett hela natten och åskat. Men lagom tills vi skulle ner till midsommarfirandet i kyrkan så sprack det upp, en liten stund iallafall. Mannen var mindre måttligt road över att det var en liten gudstjänst innan själva firandet börjar. Så jag ska undersöka och se om man kan hitta ett annat ställe att fira och dansa kring midsommar stången.
 
Sen var vi en runda på emporia för att fixa midsommar presenter innan vi gick hem och gjorde oss i ordning för att sticka hem till våra vänner. Det var supertrevligt och supergott precis som vanligt. Tack för en underbar midsomar med er kära vänner =)
 
 
Idag väntar lunch nere hos grannen. Mannen ska spela golf med sin syster.
Imorgon drar jag igång (iallafall är tanken det) med ytterligare soretering och ompacketering av barnkläder i källaren, kommer typ inte in i förrådet som det är nu och mannen e liiiite irriterad på mig lol
 
Kramar från ett soligt Malmö
 

Kommentarer
Postat av: yasmine mamma till dennis

hoppas du har en bra dag idag
kraam

2014-06-28 @ 15:06:23
URL: http://www.yasminegill.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0