Magkattar!!!!!!

Jaaa åminstode om man får tro läkaren som jag träffade. Tabletterhar jag fåttsom hjälper bra och de känns underbart att slippa smärtan. Ett tag levde jag på banan och blåbärssoppa vilket resulterade i -6  kg på vågen. Inget ont utan det för med sig ng gott eller vad är det de brukar säga. Men att äntligen hitta en läkare som verkligen lyssnar är underbart :) Provsvaren kom tillbaka igår , ingen gluten eller laktos intolerans iget blod i avföringen men dock en förhöjd msrkör i inflammation. Men vi ska avvakta gastroskopi som jag ska på nästa vecka igen så  får vi se vad de visar...
 
Skolan går framåt och ytterligare en kurs är avklarad och godkänd. Är nu inne på termin 4 utav 7. Gött och snart har vi praktik igen vilket jag ser fram emot.
 
Harriet och Totti var vi inne med hos vet immorse för ytterligare provtagningar. Tanken var sövning för det är lättare att ta prover då men den kompetenta människan jag bokade tid via glömde ju tala om att de inte skulle äta efter 22 kvällen innan så j och jag fick hålla fast katterna istället. Totti vrålade och de slutade med att både j och jag fick hålla fast honom båda.. jaja nu är det bara att invänta provsvaren och se.
 
Sonen växer och frodas, kan inte fatts att han fyller 4,5 snart. Efter sommaren ska han börja ny avdelning...
 
Här i Malmö har snön kommit och det är sviiiiin kalllt man är inte ute om man inte måste.
 
 
Bjuder på en snöbild från förra året.
 
Även om jag älskar snö så är det verkligen inget kul nu, inte när det är så kallt att man inte vill gå ut. Nu längtar vi mer än någonsin efter det här :
Favisar i repris.
 
Övertalning pågår att försöka få med mannen på en veckas semester till typ teneriffa eller ng. Pappa hade mellan 17 -22 grader i Benidorm förra veckan när han var där...
 
Hoppas ni får en bra lill lördag där ute.
 
Xoxox
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0