Glad Påsk..

Påsken börjar närma sig sitt slut. En dag kvar på ledigheten och då kommer vi fixa massa här hemma. Bäst att passa på när man är ledig. Hoppas att ni har haft en lika underbar påsk som vi har haft. Vädret har varit riktigt underbart. Igår solades det lite på mamma och pappas balkong mellan fixandet inför påskfirande. Och idag har jag och två av mina närmsta vänner passat på att njuta riiiktigt ordentligt i Hbg. Vi har gått en massa och tog tillfället i akt att känna på vattnet brr. Påsk helgen Inledde helgen med tjejmiddag på fredagen.
 
Sista veckan på praktiken. Vemodigt men ska dock bli skönt att träffa vännerna i skolan och att inte behöva gå upp så tidig.
 
Sommaren är ju som sagt tanken att Turkiet och Kas väntar. Måste verkligen sätta igng beach 2014 nu, men såååå segt då jag älskar allt onyttigt. Blir nog till att köra på WW + träning igen. Se om man får med mannen på det.
 
Vi är tillbaka hemma i Malmö igen. Skönt men vår lägenhet är vaaarm om man jämnför med päronens. Jag vill flytta till hus nuuuuu.
 
Bjuder på några bilder från helgen:
 
På väg upp till Hgb i fredags.
Tjejmiddag hos Annie
 
 
Härlig utsikt...
Norra hamnen i Helsingborg
Avslutar med bilder från sonens tilltänkta teater, men sen blev han så blyg att han inte vågade. Dock hade han förberätt jättefint och satt ut små stolar som jag och mannen skulle sitta på. Söte
 
 
Nu ska lägga den lille här hemma.
 
Trevlig Söndag från mig och lill älsklingen
XoXo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0