Jahopp tillbacka till snö igen...

 
Med tanke på att det varit en massa sol trodde man ju verkligen att våren var på väg. Så fel hade vi.
I Helsingborg är det tydligen full snökaos enligt mina föräldrar. Här började det snöa för ett tag sedan suck. Var är värmen och solen. Det är detta jag vill ha nu :
 
Min förkylning sitter fortfarande i men jag är mkt mkt bättre så imorgon om allt blir som jag hoppas bär det av till lärarhögskolan. Både biblioteksundervisning till förmån för skrivning om artikeln och handledning av basgruppshandledaren väntar.
Har börjat förbereda för artikeln så smått här hemma. Skrivit upp vilka böcker mm jag ska använda mig av. Nu behöver jag bara en artikel som behandlar mitt ämne som jag hoppas hitta imorgon.
 
Har fixat en massa här hemma och sorterat, skönt. Mannen och sonen ska tvätt ikväll och jag drar till föräldrar möte då jag är med i miljögruppen på förskolan.
 
Dukan dieten ligger på is nu när jag har varit sjuk. Men nästa vecka hoppas jag att jag är igång igen. Vill gärna att klänningen till bröllopen sitter på bra =)
 
Nu ska jag fortsätta röja här hemma
 
Hoppas att ni inte har snökaos hemma hos er
 
xoxo

Kommentarer
Postat av: Maja Svensson

Fin blogg :)

2013-03-13 @ 13:44:24
URL: http://paradismaja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0