God förmiddag helgen

Omtentan godkänd, sååå skönt. Förra kursens hemtenta inlämnad i onsdags. Fy säger jag bara, den tiden vi hade på oss var under all kritik, bara 8h på oss på frågor som hade behövts minst 12h. Man han knappt läsa igenom och bara stressade utav bara tusan på slutet.  Sen ville så klart inte min email skicka iväg arbetet heller suck. Fick försöka flera ggr innan det gick iväg. Kursledaren är känd för att vara hård men come on, det där var inte ok alls.
 
Fredagens planer med bästa vännen blev tyvärr inställda då jag äg förkyld igen, suck. Kör en reincheck på fredag.
Helgen kommer spenderas med att tvätt och röja här hemma. Veckohandling är tänkt idag men får se hur vi kommer iväg.
 
Sååå skönt att vi inte har någon tenta denna kursen som börjar nästa vecka. Dock har de nu slått ihop gruperna två och två. Det fick vi reda på via FB. och när vi frågade handledaren sa hon att det var krusansvarig som skulle informera om det. Trots att flera andra grupper fått reda på infon via sin handledare. Jag som har svårt att tala inför grupp har för en gng skulle inte haft ng problem alls med vår grupp och det kändes sååå skönt. Helt plötsligt ska vi vara dubbelt så mng. Jaja det blir säkert bra. Men infon på MAH är verkligen under all kritik. Skärpning.
 
Nu blir det till att fixa lunch här hemma till mina älsklingar.
Hoppas ni får en bra lördag vänner
 
xoxo
Avslutar med en gammal pulka bild på lilla älsklingen.
(Har inte lyckats fixa hur man skickar bilder som går att kopiera från mailen för att lägga in här. Dags att fixa drop box känner jag. Det är det som är en av anledningarna till att det varit så dött här inne)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0