Huvud axlar knä och tå

Praktiken satte igång i måndags och jag trivs verkligen som fisken i vattnet underbart.
Körde lite huvud axlar knä och tå med barnen i tisdags och nu har jag träningsverk. lol måste verkligen sätta igång att träna så nu har jag fått tummarna ur och bokat Zumba ggr 2 nästa vecka och Body balance. Cant wait =) 
 
Mannen är borta och hjälper sin vän att fixa med lite saker. Väntar på att maten ska bli klar, kör en favorit i repris. Min favorit rätt, chevaptjtji, jogoslaviska köttbullar med ajvar och pommes till det mums. 
 
De hade bra erbjudande på Lidel och en av tejerna på praktiken lyckades lägga beslag på följande till mig :
 
Bilder lånde från Lidels hemsida. Fleecefilt
 
Sonen är överlycklig. 
 
 
Nu är det mat som serveras här hemmma. Sonen flyger (springer) runder med filten och låtsas att han är speindelmannen.
 
Här blir det plugg när sonen lagt sig.
 
Hoppas er kväll blir bra
 
xoxo

Kommentarer
Postat av: 23årig fru, egenföretagare och tre barnsmamma

Spiderman är stor favorit här hemma också :)

2013-02-24 @ 14:47:28
URL: http://lindaglansins.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0