Stormen Sven

Har härjat här sen igår. Det viner och har sig här, men även snö. Men solen strålar i alla fall från en blå himmel. Antar att det alltid är ng =)
 
Idag var skolan planen, men då jag fått en reaktion av min röda hund spruta blir det till att stanna hemma då jag inte mår helt ok för tillfället. Knappt någon som kan ta sig in ändå med tanke på att hela tågtrafiken står stil. Bussarna går iallfall.
 
Igår beställde jag "lite" till sonen på Pomp De Luxs rea. Blir perfekta julklappar till sonen, från mannen och mig och mina föräldrar.
 
Följande klickade jag hem:

 
Bilder lånade från Pomps hemsida.
Vinterkläderna är tänkta till nästa år. Om han inte skulle få en växt spurt så att han får ha dem redan i vinter. De han har nu passar precis.
Kommer nog införskaffa en overall nästa år också. Kör alltid dubbel uppsättning en hemma och en på fsk. Overall blir smidigast på fsk, men om man ska åka bil är det smidigare med jacka och byxor tycker jag.
 
Blev godkänd även på mitt arbete så nu är hela literacy kursen klar. Såååå skönt
 
Nu ska jag återgå till soffan och se till att bli frisk
 
Blås inte bort i stormen
 
XOXO
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: ellenojag

Åh vad mycket fint Hugo ska få!!!
Ljusstaken finns på Kids&Friends ;) 299kr <3
ha en mysig helg!

2013-12-06 @ 21:33:20
URL: http://ellenojag.blogspot.com
Postat av: yasmine modell mamma och fru

åh vad mysigt.
jo vi hade en trevlig fika.
vi har haft lite storm här också.
denna kväll är så full av saknad, så ensam på något vis. allt jag har har ju bara gått i bitar. allt jag byggt upp. fasaden utåt är att allt är toppen för jag klarar ju dagarna medans hjärtat gråter glädjs jag åt allt som dennis gör. alla framsteg.
när ska jag bryta ihop totalt, det borde ju vara så de borde vara.
men jag är kämpar stark fast jag får väl ännu mer magsår av all skit som är just nu. för det är just nu för mkt för mig.
kraam

2013-12-07 @ 23:45:57
URL: http://www.yasminegill.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0