Hel dött

 
Här i Malmö strålar solen.
 
Jag varvar skolarbete med att hålla ordning här hemma. Äntligen har vi fått fixat till fläkten, förhoppningsvis slipper vi allt som heter fett från stekning som la sig över allt, såå äckligt.
 
Som ni har märkt har det varit rätt dött här, men skolan går före och med en massa arbete, artiklar och uppgifter har det helt enkelt inte funnits tid.
 
Har en massa massa kul som händer framöver som jag verklige ser fram emot, tyvärr kommer det vara en del arbete med då vi har en massa med skolan. 3 analyser a 3 sidor + en filmdokumentation med gruppen. Sen har vi 2 exinationer på det. En med sin grupp och sen en egen som ska vara muntlig, baserad på de 3 analyserna, dock ska man bara prata 3-4 minuter och ställa en fråga som sedan kan disskuteras. Denna kurs har varit för mkt, Mah verkar inte fatta att vi har vanliga liv med suck.
 
Då jag behövde en ny väska ( eller inte egentligen om ni frågar mannen) klickade jag hem denna fina från Nelly och hoppas att den kommer nu i veckan då jag hade tänkt mig använda den i helgen.
 
http://nelly.com/se/kläder-för-kvinnor/accessoarer/väskor/lilly-of-sweden-773/filippa-leather-bag-773143-56/
 
Trött på väskor som går sänder jämnt och ständigt har jag nu beställt ng ordentligt.
 
Sen måste det fixas klänning inför stundande bröllop, varit igenom varje affär i Helsingborg med mamma men nada. Så fort analysen är inne kommer jag attackera Malmö istället.
 
Gårdagen spendarades med att tvätta, städa och handla till köket. Idag har det varit att plocka undan och städa
och tvätta med. Varvat med fixning inför morgondagens rytmik och basgrupps möte.
Nu är det plugg som gäller.
 
 
Hoppas ni får en bra söndag
 
xoxo
 

Kommentarer
Postat av: Mamma till William och Wilma

God förmiddag min fina vän!
Snygg väska du har beställt hem..Dok gillade jag inte priset..hihihi....
Hoppas att du får en bra dag och veckan komme gå snabbt för dig..Här hemma är man hemma från jobbet...vabar för Wilma...Har båda barnen hemma..kram kram

2013-04-29 @ 10:14:57
URL: http://blondis81.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0