Bio besök och Bamse tält

Sonen gillade bion starkt och var så duktig, satt och tittade och frågade vad det var som hände. De var Stellan Skarsgård som var berättar röst och ungefär i mitten skulle de på filmen gympa och då sa han att vi i publiken skulle göra det med, så alla ställde sig upp =). Den var 35 min och alldeldes lagom. Vi började med att luncha på Mc tondalds.
 
 
På eftermiddagen var vi hos finaste Mindy och firade Wilmas 1 år dag, kan inte fatta att hon är så stor redan.
God mat, god tårta och en massa snack. En perfekt eftermiddag/kväll hos våra bästa vänner.
 
Idag var förskolan stängd och då jag hade skolan, fick morfar rycka in =)
Vi började dock med besök nummer 2 hos tandläkaren, denna gång fick hon till och med titta och sonen valde ett litet ufo som kan köra med en lite alien i =)
Morfar hade med sig Hugos nya tält, det han fick av dem i augusti gick tunneln sönder på, vajrarna stack ut så jag vill inte att han skulle leka med det, livsfarligt.
Här är det nya tältet, en Bamses rymdrakets lektält, väldigt poppis =)
 
Sonen ligger och tittar på Nightmare befor Christmas av Tim Burton. 
bilden har jag lånat från googel.
 
Sonen favorit film och ja den är barntillåten =)
 
Nu ska jag se om jag kan få den lille mannen i säng
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0