Fars dag

 
 
 
Först och främst vill jag börja med att säga GRATTIS.
Till världens bästa Man/Pappa och Pappa/Morfar. Älskar er.
 
Här ska vi ta det relativt lungt idag. SUPER tråkigt väder, så tanken är en runda upp till Emporia. Behöver fixa lite till sonen och sen ska han få en present för att han var duktig och gav sina nappar till tomten på Vellingeblomman igår. (Bilder kommer, men av ng anledning tar det jäätttelång tid att skicka dem, suck )
Sen tänkte jag att H och hans pappa kunde leka lite på lekplatserna inne på Emporia medan jag sticker inom Willys och fixar med saker till imorgon, då min bästa vän och hennes söta små kommer över på mellis.
 
Överasknings frukosten jag hade planerat för min far och min man blev bara av för mannen då pappa inte hade var hemma. Men vi hade en mysig frukost här hemma iallafall, ska köpa ng litet på Emporia med tänkte jag, även om mannen inte vill fira Fars dag så tycker jag det hör till.
 
Ikväll är det middag hos svärföräldrarna som vanligt. Ska bli mysigt =)
 
Ha en bra fars dag där ute
 
Puss och Kram från mig =)
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mamma till William och Wilma

God förmiddag snäckan.Hoppas att du har en bra dag på skolan.ses på söndag..puss och kram

2012-11-15 @ 10:10:59
URL: http://blondis81.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0