trötter...

Kvällsjobb eller man kanske snarart skulle säga nattjobb, men snart slutar jag för idag. Kvällen har gått sjukt snabbt så det är skönt. Idag skulle jag hinna med en analys av vårt arbete, nu ikväll kunde jag sätta mig med den. Skönt att det inte har ringt så mkt.

Hade väldans probem att få nätverket att fungera hemma, utan det kommer jag inte åt arbetet på docs. När jag väl fått det att fungera ringder det från dagis. Den lille var tydligen superdålig i magen och de trodde det var maginfluensa, efter som det går inne på andra avdelningen. Meen jag hade ökat dosen av laktolos imorse så det var det som ordsakade det som tur var. Note to self, ge detta på eftermiddagen efter förskolan inte före, stackars liten.
Idag har Malmö bjudit på helt underbart varmt och skönt väder. Enligt väderleks rapporten är det fortfarnade 17 grader ute =( . Får gärna vara svalare på kvällen då det blir sjukt varmt inne hos oss. Så det blir nog soffan för där blir en lätt bris från ventilations fönstret. Eller kanske släpa in fläkten, får se hur jag pallar.
Nu hoppas vi på lika underbart härligt väder imorgon =)
sov så gott mina vänner
Favvis i repris, här hoppas jag att vi ska spendare mkt tid i sommar.
Får bara pussla ihop det med resten av familjen

Kommentarer
Postat av: yasmine modell mamma och fru

oki förstoppning är jobbigt ush har min son haft en del men han väljer att hålla sig ibland och då får han ont.

annars är det toppen hät också

har vart på gröna lund i helgen så mysigt

kraaam

2012-05-28 @ 20:54:35
URL: http://yasminegill.blogg.se/
Postat av: yasmine modell mamma och fru

ja ush precis... ja min lärde sig det när han var liten att hålla emot för att det har gjort ont...

stackars våra små, dom är ju så hjälplösa.

jaaa grönan är ju fantastiskt kul.

kraaam

2012-05-28 @ 22:50:24
URL: http://yasminegill.blogg.se/
Postat av: Yohanna - Gravid v.38 & Mama

skönt somrig bild!! Är det en sommarstuga?

Svar: Ja cravinigs kommer å går helt enkelt :)

2012-06-14 @ 17:18:04
URL: http://maiplu.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0