En riktigt härlig dag

Hoppas att ni har haft lika underbart väder som vi har haft här i Malmö. Strålande sol och man kunde vara ute utan varm jacka =)

Vi cyklade fram och tillbaka från förskolan idag och invigde vår cykelvagn. H älskade att sitta där bak, alldeldes knäpp tyst var han på vägen dit. På vägen hem talade han om för en gubba vi cyklade förbi att han cyklade, sötnöten. Vi stannade ute en timme och gungade, lekte i sanden och kollade på bulldoserna. Sen tyckte H att vi skulle gå till tåget och åka till morfar och började dra med mig mot stationen. Fick muta honom med glass ett antal ggr för att han skulle komma med mig hem.

I kväll är det jobb som gäller, åkte dock ner lite tidigare för jag behövde uträtta några ärenden. Sprang på dessa till H och de fick ju så klart följa med hem.

bild lånad från HMs hemsida.

I morgon är det Förskolan för H och skolan för mig. Sen bär det av hem till mormor och morfar för att spenadera hela långa helgen.



När mannen kom hem hade han med sig min nya leksak, yay. Den ligger hemma på laddning. Cant wait =)

Ha en bra kväll
Trackback
RSS 2.0