Helt dött

Ja som ni märker har det varit helt dött här inne.

Har helt enkelt tappat intresset för att blogga, men låter den ligga kvar, man vet ju aldrig när lusten infaller sig igen.

SKolan är avklarad och nu väntar jag bara på att vi ska få det godkänt också.
Idag är sista dan på jobb innan semester. Ska bli otroligt skönt att komma bort lite. Det kommer bli sommarstugan och housesitting. Men även en massa skoj med vänner, bla tosselilla. Ska bli sjukt kul =) Härligt att kunna bli lite barn igen, även för en liten stund.

Har funderingar på att ta oss en tur hit nästa vecka. Zoo i köpenhamn. Det har en så mysig avdelning för barn.

Imorgon väntar en mysig dag i lunds stads park med min kära vän och hennes barn.

Ha en bra kväll vänner. Här är det jobb som gäller


Kommentarer
Postat av: † ELIN CECILIA

ja alltså jag var ju rädd ett tag eller ja jag va rädd hahaha men de va ändå lite b, men blir alltid rädd när någon smyger eller blir jagad haha

Svar: haha ja man brukar ju bli rädd då som du säger =) kanske inget att lägga tid på då med andra ord, att se filmen menar jag.
Louise

2012-06-14 @ 19:19:40
URL: http://eelin.se
Postat av: Helen

Va tråkigt när man köper örhängen som ska funka men intr gör de :(

Hoppas du får tillbaka bloggluste snart :) ha det toppen tills dess :)

Svar: Ja det e verkligen super tråkigt när det blir så. Ja det hoppas jag med. Det samma till dig
Louise

2012-06-15 @ 10:19:14
URL: http://heleeens.bubbleroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0