Första dagen på semsetern

Ja den blev väl inte helt som väntat. 
Sonen vaknade nämligen 3 i natt och var väldigt snorig och hade svårt att andas när han låg ner så det hela slutade med att vi satte oss i soffan och kolla film. Inte lätt att vara snorig och samtidigt försöka ha napp och andas genom munnen. Men runt 05.30 somnade han iallfall till slut. 
Så dagen som vi skulle spenderat med min vän och hennes barn i lunds stadspark blev tyvärr inte av.
Det har varit en slappedag här hemma då både sonen och jag var supertrötta.

Nu blir det ner till affären för att fixa kvällsmat och kvällsmys till ikväll. Fira in semestern då mannen jobbade även idag.

Fotboll lär det ju bli iallfall. Antar att vi inte kommer vara de enda som tittar =)





Kommentarer
Postat av: Mamma till William och Wilma

God kväll vännen.har du fått den nya uppdateringen här på bloggen+
Ja det var synd att det inte blev av i dag men det kommer fler gången.Vi kan se vart vi åker på torsdag.Kanske kan åka ner till pildammarna och går där med grabbarna och gå till en lekplats och sen ta en fika i gräset om vädret är bra?
Tittar ni också på fotbollen i kväll? Här slapapr jag bara är så trött efter allt gående :) så skönt för dig att du har lång semester framför dig nu..kram kram

Svar: God morgon vännen.Japp fick den igår, gillar faktiskt den, ser mer proffsig ut tycker jag =)
Ja då det kommer fler gng =) Ja vi kan ju se vädret och vart vi tar vägen. Det låter som en bra ide med pildammarna och lekplats. Japp vi kollade fotbollen, hela kvällen. Förstår att du är trött vännen =) så mkt gående som du har gjort idag. Ja det ska bli riktigt skönt, ska skicka ut J och H idag och köra en storstädning, lättare att göra det när h inte är hemma, han vill bara hjälpa till och det tar ju lite tid om han ska dammsuga och damma =)
ha en bra dag vännen
kram kram
Louise

2012-06-15 @ 21:13:01
URL: http://blondis81.blogg.se
Postat av: Mamma till William och Wilma

God kväll vännen---Såg detta inlägg med ditt svar...Nu sover mina barn så gott för natten :) Har lita egen tid nu när t är ute med jobb och äter gott :)
I förmiddags åkte vi till maxi och handlade mat sen på eftermiddagen åkte jag och barnen till Limhamn och störssade runt lita där sen åkte vi vidare upp med bussen till Gustav en stund sen åkte vi hem..Kanske blir det almvik i morgon eller i dagarna..Ha en mysig kväll.kram kram

2012-06-16 @ 20:48:07
URL: http://blondis81.blogg.se
Postat av: Mamma till William och Wilma

God förmiddag snäckan.Låter som en mysig söndag..I kväll tänkte t köra bort stolarna till er..Nu behöver vi inte dem förs i oktober men vill gärna inte ha dem på balkongen till dess..hihii-Nu får ni omvårdande över dem ett tag..hihi...kram kram

2012-06-18 @ 09:52:49
URL: http://blondis81.blogg.se
Postat av: Mamma till William och Wilma

God morgon snäckan.
Inget skoj att vakna med förkylning,hoppas att det ger med sig under dagen.För det har vi inte tid med på torsdag eller på Midsommar när vi har trevliga planer inplanerat :)
Du får ligga nerbäddad i dag så håller vi tummarna för dig gumman,,,Om du behöver något så hör av dig så kan jag gå ner och handla det eller åka och fixa det till dig gumman..Stora bamse kram till min fina vän

Svar: god kväll vännen. så jäkla irriterande att inte förkylningen släppt. jag som såg fram emot imorgon jättemkt. tack för erbjudandet min kära vän. underbart att ha sådana vänner som du. är så glad jag har dig :) behöver inget tack iallafall stor kram
Louise

2012-06-19 @ 08:03:28
URL: http://blondis81.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0