Pulka dax

Sitter på jobbet och försöker hålla ögonen uppe. Jobbar till 00.30 idag, att jag får bra betalt är det som får mig att hålla mig vaken ;)

Tur att jag och sonen kan ta sovmorgon imorgon och att jag inte har ng lektion. Imorgon är det plugg för hela slanten som gäller. Och sova, då jag jobbar lika länge imorgon. men sen har jag inga pass förrän nästa vecka.
Då jag nu pluggar pedagogik är jag nere på 2-3 pass i veckan för att hinna med.

Idag var tanken att sonen skulle vara på dagis och jag skulle till sjukgymnasten i Helsingborg. Men jag bad honom ledigt från dagis och så fick han följa med mig istället. Vi hade en mysig dag i Helsingborg.

Igår släpade vi fram pulkan, babypulkan då den andra ligger i Helsingborg och hela familjen tog sig en tur till pulka backen. Får ta att köpa en ny till h då han gärna ville att jag och hans pappa skulle åka med honom, finns det hjärterum så. Trånt om saligheten var det men det funkade iallfall =)



Mormor hämtade vi upp på vägen till Malmö, hanns även med en liten sväng om deras stuga . Sen följde de med hem på en liten fika. Inte helt fel med skjuts hela vägen till dörren.

Passar på att ta lite rast här, ska snart leta upp en fleece filt för det är kallt här brrrr.
Note to self, glöm inte termo till jobb imorgon, onödigt att frysa i onödan. Innan sonen hämtas på dagis ska jag bege mig till stadium och införskaffa en pulka till honom.

ha en bra kväll och sov så gott

Trackback
RSS 2.0