Nytt i garderoben

God kväll

Passar på att skriva lite då det är relativt lungt på jobb för tillfället.

Igår var det sed vanlig träning med Maria, även hennes vän Helena joinade oss på det sista passet.
Vi började med 25 min core och avslutade med 55 min body combat. Som jag svettades.
Var hemma ganska så sent.

I dag ville sonen inte alls gå ut hur mkt jag försökte truga, nej han skulle vara inne och läsa bok och bygga med lego. Men jag fick iallfall lite gjort där hemma, alltid något.

Då jag hade rabatt koder på POP som skulle gå ut passade jag på att gå in och handla lite till den lille mannen på en av rasterna.
Detta fick följa med hem:








Lånde bilder från POPs hemsida.

Vill gärna ha 2 uppsättningar, om ett blir smutsigt och man inte hinner tvätta det, eller glömmer det på förskolan.


I morgon hoppas jag att Hs rinnande näsa ska ha slutat rinna, för då ska vi över till våra bästa vänner på fika.
Om inte, kör vi på en promenad ner på mobilia. Innförskaffande av nya träningskor är ett måste. Hittade lyckligtvis ett par på rea som jag hoppas ska vara kvar imorgon.

Lånad från stadiums hemsida

Håll nu tummarna att jag får med mig dem hem =)

Blir en massa lekplatshäng med den lille i morgon. Först är det dock tvätt som gäller mellan 7-11. Vi har tvättberg delux hemma.

Nu ska jag återgå till jobb här.

Ha en bra kväll därute

Kramar från mig


Kommentarer
Postat av: Sandra, Colins mamma

Vad mycket fint. Finns så mycket man behöver såhär till hösten/vintern. Hoppas allt är bra med er.

2011-09-29 @ 22:03:40
URL: http://sandrahupdate.blogg.se/
Postat av: Mamma till William och prinsessan i magen

Godmorgon snäckan.Tråkigt att ni skulle bli dåliga att vi inte kan träffas i dag.Men det kommer fler gånger och vi har hela livet på oss att umgås massor :)

Så fina inköp du har gjort till din son.Alltid så skoj att shoppa..Om du inte vill gå så långt så ta dig till svågertorps The Stadium för de öppnade föra veckan o det är sveriges störsa butik så där lär du fina skorna & säkert mycket annat skoj.skönt med träning..ska bli skönt att komma i gång sen om någon vecka igen..krya på er..kram kram

2011-09-30 @ 09:32:15
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Sandra, Colins mamma

Okej vad bra, bara bra med oss också. Hoppas att ni får en trevlig helg.

2011-09-30 @ 10:42:42
URL: http://sandrahupdate.blogg.se/
Postat av: i min lilla lilla värld

Polarn is da shit!

2011-09-30 @ 12:27:45
URL: http://saratilling.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0