Ny inflyttat

God morgon där ute.

Sååå trött man var i morse, gick runder som en zombie och fixade saker.

Vädert är väl soso här, ingen sol än så länge men heller inte kallt.

Gårdagen avslutades med en promenad med Maria. Riktigt skönt att komma ut och få röra på sig. Tack för en mysig promenad vännen.
Ikväll har Maria och jag bokat in IW. I morgon är det BB och Combat som gäller. Skönt.


Var ju på Tupperware party hos min mamma för ett tag sedan och så klart kom jag inte därifrån utan en beställning. Sen att jag har ett helt skåp fullt med låder från tupperware är ju en annan 5a =)

¨

Det här fick iallafall följa med hem =)


Sen så fick jag även hem lite porslin i helge, brosan och hans sambo flyttar och använder inte längre min farmors gammla proslin. Då vårt från ikea har sätt sina bästa dagar och är skrapat och fult. Fick det flytta hem här istället. Frågan är bara hur vi ska få in det, men som de säger, finns det hjärterum.
Men jag tror dock att en utrensning behövs. Sen måste jag komma igväg på loppis med allt jag har sorterat ut också.



Det var ju inte lite porslin som vi fick, assieterna gömmer sig bakom skål högarna.
Nöjd är jag då där även fanns en mängd uppläggningsfat vilket vi har dåligt av.


Hoppas att ni får en bra dag där ute

kramar från mig

Kommentarer
Postat av: Mamma till William och prinsessan i magen

God förmiddag snäckan.

Så mycket porslin du fick med dig hem,hoppas att ni kommer få plats med allt i skåpen.

Vill med köpa på mig en del tapperware produkter så nästa gång det är ett party här i trakter om du ska gå så hojta till så får man följa med.

skönt med träning senare i dag...Hoppas att du får en fin dag på jobbet..kram kram

2011-09-27 @ 10:00:20
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Mamma till William och prinsessan i magen

God morgon vännen min..

Men gumman inte skoj att läsa att du sat fast i hissen..Hoppas att du inte fick sitta där allt för längre...Vill krama om dig nu när jag läser detta som du skriver till mig :)

Skönt att du fick många bra bemöttande och stöttade dig när du äntligen kom ut ur hissen.

Hoppas att allt är bra med dig denna fina höst onsdag..Vad för skoj ska du göra denna onsdag om inte jobba? kram kram

2011-09-28 @ 09:12:03
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Mamma till William och prinsessan i magen

Jag får se hur jag kommer må denna dag om jag inte har allt för mycket värkar så kommer jag kanske baka bullarna köpte på mig brunt farin i går när jag ändå var på ica..kram

2011-09-28 @ 09:12:37
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Mamma till William och prinsessan i magen

God förmiddag snäckan..Inget skoj att din prins är hemma från förskolan i dag och inte mår helt bra..tycker han inte är på förskolan så mycket sedan min prins började..klart dessa bassiler är hemska..tror inte min prins blir lika dålig nu när han inte är där varje dag..men vi ska inte säga för mycket...Hoppas att det blir bättre under dagen för han så vi kan träffas alla på fredag som är planen om jag inte föder barn..hihihi...

Skönt att du inte fick panik när du satt fast i hissen..kan tänka mig att de 10 minuterna kändes som evigheter för dig..Får se hur det blir med bullbakningen för det är rätt skönt att bara slappa nu när man har egen tiden innan min prins ska hämtas..men vi får se..

Naj det kommer och går med smärtorna...men när man väl behöver kissa så är det nästan som man måste springa för det är sånt trycket,,hihii-har inte kännts så innan men inte konstigt för huvudet är precis ovanför och trycker på..Hoppas hoppas på snart..

Ha en fin hemma dag med din prins..kram kram kram

2011-09-28 @ 10:41:33
URL: http://blondis81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0