VAB igen

Då den lille blev lite varm på kvällen, bestämde vi oss för att vi skulle vara hemma idag med.
Min rygg bråkar men börjar bli bättre. Hade en riktig helvetes natt. Upptäckte att tabletterna var slut. Så jag var tvungen att ta Hs flytande alvedon. urk säger jag bara, fick ont i halsen av den.
Och här nere på ica fanns bara voltaren gel, så när mannen kommer hem blir det en vända till mobilia. Apoteks besök och inköp av presenter till världens sötaste lilla prinsess som vi får träffa imorgon.
Vi har iallafall fint väder soligt men kallt.
Igår sökte jag in till lite program på Lunds univeristet så håll tummarna.
Tyvärr gick min första plan i graven då det inte har utbildning till förskolelärare till våren utan jag får vänta till hösten. Jaja bara göra det bästa av det. Anmälde mig till pedagogik och franska.
Ska ta och vila ryggen lite när lille H ändå ligger och sover.
Längtar till sommaren igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0