SÅÅÅÅ trött

God morgon

04.35 har jag varit vaken sen, zzzzzzzz. Sonen tyckte det var en ypperlig tid att vakna på och upp skulle vi och käka välling. Jag kommer däcka tiiiiidigt ikväll.

Hela helgen är uppbokad för en massa roligheter.'
Först ut är Underbara barn mässan med Hugo och min mamma. Sen hem och hämta mannen och sticka till Helsningborg och äta för att sedan stanna över till söndagen. Då väntar borstbindning för mig och mamma medan J och H beger sig till Malmö med morfar och går på miniplask.

Fick med mig de svarta pumpsen hem igår, sååå fina. Bruna fanns inte i Malmö men hon skulle ta hit dem från Malmö. Hon skulle även ta dit de svarta ballerina skorna. De bruna fanns inte längre. De hade glömt ta bort dem från hemsidan tydligen. Hittade dock ett par liknande fast med diamanter på (inte riktiga så klart ;) som fick hamna på listan istället.

Nu ska jag ta rast och gå en runda till Hansa och leta kläder till dopet. Wisch me luck

Ha en bra start på helgen


Avslutar med en bild på Stora H och hans nya favorit. Farbror Markus







Kommentarer
Postat av: i min lilla lilla värld

Aj då.. Då hoppas jag verkligen att det finns något kvar för oss söndagsbesökare =)

2011-10-28 @ 21:55:40
URL: http://saratilling.se
Postat av: Mamma till William och Wilma

God eftermiddag snäckan.Då ses vi i morgon eftermiddag,,,Hoppas att du har en fin helg uppe hos dina föräldrar...kram kram

2011-10-30 @ 13:30:57
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Mamma till William och Wilma

God kväll.Tråkigt att det inte blir av i morgon eftermiddag men det kommer fler gånger.

Hoppas att Hugon kryar på sig,,tycker han är ofta sjuk starkaren..

Hoppas att han blir bättre i dagarna...Just ögon måste man stanna hemma tills det är helt över för det smittas så himla lätt.

Ha en fin kväll så hörs vi av.kram kram

2011-10-30 @ 21:09:09
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Mamma till William och Wilma

God eftermiddag snäckan.

Hoppas att det blir bättre med din sons ögon i dagarna så han kan få leka med sina vänner i slutet av veckan på skolan.

Hoppas att allt är bra med dig denna måndag?

Hur ser nästa vecka ut för din del? kram kram

2011-10-31 @ 12:52:32
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Mamma till William och Wilma

God förmiddag vännen.

Hoppas att det är bättre med din grabb denna förmiddag och han snart är tillbax i vanlig form.

Hoppas att ni får en mysig hemma dag..Måndag kan jag inte..Ni får mer än gärna komma hem till oss på onsdag eftermiddag vid 15 tiden på en eftrmiddags fika och lek för de små..Hoppas att det passar er med?

kram kram

2011-11-02 @ 10:45:53
URL: http://blondis81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0