Puhh vilken morgon

God morgon

Här är det kallt men solen strålar iallfall, alltid något.

Vilken morgon man hade. Inget gick rätt och mina träningsplaner på morgonen grusades och blev en långfrukost på jobb istället. Suck.
Bussen var sen, maskinerna nä jag skulle kvittera ut kvitto till resan att visa på tåget var sönder.
30 min hade jag hunnit träna och det känndes inte lönt. En massa promenerande blev det iallfall och det visar sig att det var fel på deras terminaler.

Sen blir det cyklinge hem och tvättande =)

Tanken är att vi drar till HBG imorgon, får se hur länge vi blir där.
Skogspromenader och kanske besök på sofiero hade jag tänkt mig.
Väskan har jag varit duktig och packat redan så jag slipper panik packning igår.

Ryggen började bråka igen i morse så nu blir det promenader båda mina 15 min raster och sedan ska jag cykla hem. Tanken är att cykla till jobb i morgon och sonen kommer nog bli överlycklig om han får åka premiär åk på cykelkärran imorgon.

Nu ska jag ta en liten rast med min kära kollega.

Hoppas ni får en bra torsdag


Avslutar med en bild på mina älsklingar på Ystad Zoo i sommras

Kram på er


Kommentarer
Postat av: Mamma till William och Wilma

God eftermiddag snäckan.ska bli skoj att träffa er på måndag.Skulle ni gå på barn mässan nästan helg? Vi pratar om att gå om allt funkar bra med båda barnen..

Hoppas att du får en bra avslutning på jobbet i dag..Ska snart ge min prinsessa lita middagen innan vi ska bege oss ner och hämta hem min prins..Mina föräldrar kommer och passar han några timmar när jag och sessan åker till öronkliniken för hröa så allt fostervatten är ute ur hennes enna öra..

Ha en fin torsdag sen med familjen din.kram kram

2011-10-20 @ 12:43:04
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Mamma till William och Wilma

Så söt bild på dina kära..

Jag är så glad att jag har dig som vän och vi har så fina familjer som trivs så bra tillsammans.Får träffa alla snart igen för det är alltid så mysigt..kram kram

2011-10-20 @ 12:44:34
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Mamma till William och Wilma

God kväll vännen min.

Nä det funkade inte så jätte bra på kontrollen i dag med min prinsessa så vi ska återkomma om någon vecka igen.

Hoppas att du har haft en bra dag efter jobbet denna torsdag..vad för skoj har ni gjort mer än jobbar? Mina föräldrar är bara så underbart goa jag fick tusen kr för handla kläder bara till mig själva :) Perfekt :) Hoppas att du får en mysig kväll med din man för jag antar att hugo sover så gott nu eller har jag fel.

Kommer ni gå på lördagen eller söndagen på mässan.vi får se vilken dag vi kommer gå..men skoj ska det allt bli och hela familjen är med och ska mysa..kram kram

2011-10-20 @ 19:58:50
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Mamma till William och Wilma

Godmorgon snäckan.

Hoppas att allt är bra med dig denna fina höst fredag..så skönt att solen är framme för man blir så mycket piggare då.

Mysigt med film kväll och massa godsaker till det..Vad för film blev det..När ska ni ha 30 års festen och din fest? För det sker en del nu framöver så det hade varit bra om du hade kunnat komma fram till en dag snart så man vet vilka dagar som vi ska fira er.

Ska bli skoj att gå på mässan nästa helg,tror det kommer bli på lördagen..

Ha nu en fin start på helgen och ha så skoj hemma hos dina föräldrar i helgen..kram kram

2011-10-21 @ 09:47:05
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Mamma till William och Wilma

God middag snäckan..

Hoppas att det går snabbt på jobbet och du snart får gå till helgen med familjen din.

Ja det är bara att återkomma med dag och tid..

Då kanske vi springer på varandra nästa lördag på mässan :)

Ska bli skoj på måndag med eftermiddag lek för våra små.Ha nu en fin start på helgen.kram kram

2011-10-21 @ 11:57:02
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Fnulan

Men har jag missat ngt????? Är du skåning???

2011-10-21 @ 16:43:14
URL: http://fnulan.se
Postat av: Mamma till William och Wilma

God kväll min vän.

Hoppas att du har haft en mysig helg i Helsingborg med familjen din.

Ska bli mysigt att träffas i morgon på eftermiddags fika.

Ses stax innan 15 tiden för fika och lek för de små.

Kram kram

2011-10-23 @ 20:29:06
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Mamma till William och Wilma

God kväll..Fick nyss ditt sms..Får se om vi kan de helgen för min mamma fyller år den helgen.Men ska höra med henna i morgon när jag ska ringa och prata med henne,,,men är det en söndag som ni ska ha festen på eller är det lördagen?

Hoppas att du får en fin kväll.kram

2011-10-23 @ 20:44:05
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Mamma till William och Wilma

Godmorgon snäckan..ska höra med min mamma hur den helgen ser ut..

Är det fler än vi som ska komma och fira er eller?

Ses om några timmar gumman.kram kram

2011-10-24 @ 10:22:58
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Mamma till William och Wilma

God middag snäckan..Har nyss pratat med min mamma och vi kan den dagen för fira er..

Får snart sätta mig ner och titta på en dag som vi ska boka in och fira min prins 2 års dag med..Ha en fin förmiddag så ses vi vid 15 tiden..kram

2011-10-24 @ 11:57:30
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Mamma till William och Wilma

God förmiddag snäckan..

Tack för en mysig eftemriddag med er i går...Synd att våra små inte lekt så himla mycket med varandra,,men de var så trött..

Får hoppas att det är annat nästa gång de träffas och får busa ännu mera.

Vad för skoj ska du göra denna dag mer än jobba?

Här slappar vi bara och kommer göra det resten av denna dag.

Ska bli så skoj med mässan till helgen,

'Fick du med hem en lapp från föreningen att man måste ha en brandfilt i hemmet och ska hämta ut den i dagarna..så det är bra att man får en sån.

Hoppas att du får en bra jobb dag och en bra dag efter jobbet med grabben din.kram kram

2011-10-25 @ 10:45:43
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Mamma till William och Wilma

God eftermiddag vännen min.

Skönt att du har varit hos gyn och konrollerat dig..Hoppas att det blir bära snart så ni snart får en bebis som flyttar in i magen på dig.

Inte skoj att din prins inte mådde helt bra i går..Såg han i dag på skolan han såg trött ut när han tittade ut när jag gick förbli.

Hoppas att du får en fin dag på jobbet och en bra eftermiddag sen när du har slutat jobbat för dagen.Mysigt med tjej kväll.Vi hörs av och hoppas att vi snart kan träffa igen.krma kram

2011-10-26 @ 12:59:40
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Mamma till William och Wilma

God kväll vännen.

Vad för fint har du shoppat som du ska ha på dig på dopet om någon vecka?

Hoppas att du har haft en fin dag efter jobbet...Här är det bara jag som är vaken men ska snart lägga mig med..men tänkte vänta så min sessa får sitt sista mål för denna dag..Sov så gott sen.kram kram

2011-10-26 @ 21:08:45
URL: http://blondis81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0