God morgon Lördag

Vaknade till dimmigt väder, men den har skingrats nu och solen skiner. Klart.se lova upp till 18 grader, inte helt fel den 1 oktober tycker jag.
Dagens planer är att storhandla. Handla träningskor till mig och vanliga gymoa skor till den lille mannen. Kan nog bli mer i sko väg då stadium för tillfäller har köp 3 betala för 2.
Imorgon planerar vi att åka till Fredriksdal, Hs mormor och morfar ska vara där och knyta borstar.
Vi ska hälsa på dem och titta på djuren och i de olika museerna, älskar Fredriksdal. 2:a gng lille H är där, får se om han uppskattar det mer denna gng.
Nu ska jag fixa till Vår vagn för försäljning. Är ng intresserad av en trukos stokke vagn från 09 säg ifrån.
avslutar med en bild från i sommras och drömmer mig tillbaka. Längtar redan till nästa sommar.
Ha en bra helg
Kramar från mig och Lille H
Trackback
RSS 2.0