Back to work

Japp finaly efter att varit borta 6 pass. 5 pass för den lille och sen var jag dålig förra söndagen. Sååå förkyld. Och det blir bara värre att sitta här av denna luften som är så dålig.
00.15 är jag kvar här till.

Sen hem och sova och upp relativt tidigt då vi har en som kommer och tittar på vagnen i morgon.  22.15 ringde han och kunde inte alls förstå att han inte fick komma då och kolla på vagnen. Trots att jag förklarade 2 ggr att jag hade en 2 åring som låg och sov. Han erbjöd 3000 halva priset från det jag la ut den för och det gick jag inte med på. Ja men jag har inget jobb, nej men då finns det ju billigare vagnar att kolla på. Han bad mig tänka på saken och återkomma. Vilket jag inte hade tänkt göra. 10 min senare ringer han och säger att han tar den. Ja vi får helt enkelt se vad som händer på söndag. Tror ju knappast att han tar den.

Förutom vagn tittning är det babysim imorgon, sen kommer Emma på kvällen och kanske Marie för lite gymnasie träff. Har saknat er massor tjejer =)
Har övertalat J att göra sin smarriga risotto mums.

Nu ska jag alldeldes snart logga på telefonen på jobb och ta samtal.

Hoppas iallafall att ni får en mysig lördags kväll.


Favorit i repris =) Min älskade stora kille. Han pratar mer och mer nu och det är så härligt att se.

kramar från mig och min lille H
Trackback
RSS 2.0