phu, fredag var verkligen inte min dag

Hoppas att ni har haft en bra dag.

Phu vilken fredag jag hade, orkar inte gå in alltför detaljerat men allt gick fel. H var på ett överjävligt humör och lyssnade inte alls. Hade iallafall ng mysiga timmar på Mobilia med min kära vän och hennes söta dotter. Även om sonen uppförde sig som en vettvilling och skrek och grät, så fort han inte fick precis som han ville. Det är nog tyvärr slut med sådana shoppingturer med sonen utan mannen. Blir så stressad och kan inte koncentrera mig då jag måste spänna fast honom i vagnen och han skriker och vrålar och gråter som en stucken gris.

Idag började dagen med välling, till sonen då alltså. Sen var det dags för viktväktarna för mig igen, japp back in the game. Mamma har lovat att betala så länge jag går ner. Världens underbaraste mamma man har. Hade inte gått ner super mkt men 0,3 får man ju ändå vara nöjd med. Bättre upp en ner.

Sen var det vila för lilleman innan vi slängde oss i bilen och försökte hitta parkering på mobilia, nästan omöjligt, var sådant kaos att väktarna fick stå på parkeringen och agera trafikpoliser. Vi fick iallfall med oss det vi skulle till födelsedagskalaset vi ska ha imorgon. Så går det när man försöker handla löningshelgen =)

Jag har också  röjt och röjt och röjt. Ingenting är på sin egen plats hemma hos oss känns det som. Vi flyttar bara runder på saker, men nu fick jag nog, blir tokig på allt plotter GAHHHH
Imorgon tänkte jag gå upp vid 6 för att hinna med allt. Det ska fortsätta röjas, 90% är klart som tur e, bara lite finputsningar. Sonen ska ju iväg på miniplask med.

Nu är jag tillbaka på jobbet igen 6 dagen denna veckan. Börjar bli något trött. Tur att man kan sova en timme på dagen iallfall. Och bra pengar blir det iallfall, inget ont som inte för något gott med.

Ryggen vete fan om det hjälpte, får ont trots 2 behandlingar lite då och då. Även om Ellmankliniken var bra, har jag inte riktigt pengar till ytterligare en behandling a 650 kr. Så i så fall blir det mamma och pappas sjukgymnast/massör som jag får ta till. Bara det kan hålla smärtan borta.


Ser fram emot imorgon =)

Älskar denna bild på 2 av pojkarna i mitt liv.



Hoppas att ni får en mysig kväll

Kommentarer
Postat av: Sadra, Colins mamma

Ja men precis, det sägs ju att tiden läker alla sår. Vi får köra på det. Hoppas er helg har varit bättre än fredagen. Kram

2011-11-28 @ 21:51:49
URL: http://sandrahupdate.blogg.se/
Postat av: Mamma till William och Wilma

Godmorgon snäckan.

Inget uppdatering här heller,,inte hos mig heller...smått tappat suget.

Hoppas att allt är bra med dig denna tisdags morgon som det är här hemma.

Så gulligt när vi kommer till förskolan så hör vi massa barn som springer från lärar rummet och väntar att de ska komma ut..O där är Hugo och han gick direkt fram till wille o kramad eom honom o sa hej william..så gulligt..sen sprang alla barnen in på h avdelning och wille sprang med..men ja fick springa efter honom för det är bättrte att han är på sin egen avdlning vid lämningenm,fröknarna sa att det var ok att han var kvar där men nja hade inte pratat med w´s fröken....Så det var så gulligt att de kände igen varandra direkt o kramade varandra.

Ha en bra dag på jobbet gumman så hörs vi av o ses på söndag :) kram kram

2011-11-29 @ 08:27:52
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Nina

vet du. jag är en sån som planerar till max. ja skojjar inte. jag har aldrig varit så oplanerad i hela mitt liv. verkligen. va för mkt igen. ja mådde halvt som halvt, theo mådde dåligt på tors. på det så va det inskolning å sen mkt inplanerat. ja hann liksom ingenting. så det vart väldigt spontant alltihopa. inget va direkt planerat.



men pjuh va slut ja va sen på söndagen. fy asså. inte ens skoj att ha kalas om man ska må sådär. plus att freja har sen förra veckan vaknat varje timme om nätterna. varje! så jäkla hysteriskt. i natt va hon väl vaken stundvis 2-3 ggr om natten. ja vet inte ens varför. så sömn är det ju inte gott om..



ang ert kalas. vissa dagar är det bara sådär. inget funkar. ja hade ju nån sån förut. minns inte till när. om det va dopet eller om det va då mannen fyllde år. men inget funka. så typiskt oxå då man verkligen vill att det ska funka, så gör inget det. när man behöver det som minst kommer det. inte en susning varför man har sådana där dagar.. men dem suger ! :P



krams

2011-11-29 @ 09:06:13
URL: http://deliciously.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0