Fullspäckad helg

God morgon
Hoppas att ni har vaknat till lika fint väder som vi här i malmö har.
Dock har var det vitt på taken i morse, så kalllt är det nog.
Fick gå hem från jobbet i torsdags för jag mådde inte alls bra. Inget jobb igår heller för jag var fortfarande dunder förkyld. Nu efter att ha druckit ng liter färskpressad apelsin juice och sniffat lite citron( jo det hjälper) e jag mkt bättre, hoppas på att kunna gå på dopet imorgon. Men får se hur det e i kväll helt enkelt.
Har äntligen lyckats hitta hur man vrider bilder här inne.
Dock har jag fortfarande inte fått klämm på hur man får mellanrum. Måste vara ng med mac och blogg.se. Inga problem om jag sitter på en PC. Strange
Runt 11 kommer mormor och morfar på besök. Sen blir det ned till mobilia och fixa:
  • Födelsedags present till Farmor Ulla
  • Farsdagspresent till mannen och min pappa
  • Dop present till lille Sebastian
Lovade min kära vän en bild på klänningen jag ska ha imorgon, så här kommer den gumman.
Ser bättre ut i verkligenheten. Sen vet jag inte om jag ska ha skärpet eller inte.
Har fortfarande inte bestämt mig för ballerina eller stövlar, vad tycker ni e snyggas?
I eftermiddag ska vi till Farmor Ulla på födelsedagskalas. I morgon är det dop och en överaskning för ng som väntar. Mer än så vågar jag inte avslöja då jag inte vet om personen i fråga läsar här inne.
Nu ska jag ned och handla lite lunch och fika inför mormor och morfars besök. Lussebullarna jag hade köpt "försvann"

Kommentarer
Postat av: Michelle

hoppas du får en fin dag:)

2011-11-12 @ 10:15:46
URL: http://ponnybrudarna.se
Postat av: Anonym

=)

2011-11-12 @ 11:38:42
URL: http://beckaliza.blogg.se/
Postat av: Mamma till Neo

Du hade också mycket att göra i helgen=) Mysigt!



Vi går på babysim på Aqua Sund. Vi trivs kanon där!

2011-11-12 @ 17:04:46
URL: http://vackraliv.blogg.se/
Postat av: Mamma till William och Wilma

God morgon snäckan.

Hoppas att vi ses sen till lunch på dopet :) Det var en fin klänning du har införskaffat dig,kommer sitta jätte fint på dig gumman :) Har inte bestämt mig än vad jag ska ha på mig men får röja undan hela garderoben för hitta något fint man kan ha på sig :) NU tänker man först på barnen sist sig själva :) Någon klänning kommer det bli på mig med som det känns nu,,,Vädret är jätte fint i dag och ser så fint ut med allt frost på marken :)

Hoppas att ni får en mysig farsdags morgon..kram kram

2011-11-13 @ 09:10:36
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Nina (tävling pågår)

hej du svarade mig. du kan inte hitta kommentaren för att ja har inte godkänt den, då ja alltid gör det då ja svarar nån. så att ja håller koll på vilka ja svarat.



å nu jaa.. fasen alltså. orka! mår inge vidare. mannen har möte på jobbet så ja e hemma med en grinig freja å trotsig theo. svettas floder,



skriver mer sen! krams

2011-11-14 @ 18:26:04
URL: http://deliciously.se
Postat av: Sandra, Colins mamma

Jaha vad synd, mina blommor dör ganska snabbt de också. Vilken fin klänning.

2011-11-14 @ 22:00:12
URL: http://sandrahupdate.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0