Äntligen tillbaka på jobbet

God kväll

Gjorde ett försök att komma tillbaka på jobb i förra veckan. Inte så bra ide.
Hann inte jobba mng timmar förrän jag mådde sjukt dåligt. Det var bara att kasta in handuken och bege sig hem.

Då vi skulle på klas på lördagen och dop på söndagen, valde jag att stanna hemma även fredag för att kurera mig. Mådde fortfarande dåligt på fredagen. Men efter all vila så vaknade jag pigg och nästan helt frisk på lördagen =) Tack för en trevlig eftermiddag farmor Ulla

Söndagen var allt bortblåst och jag kunde njuta av ett jättefint dop för lille Sebastian =)

Dock hade ändå helgen tagit på krafterna och Hugo och jag tog en 4h villa på måndagen, hann vara vakna i 10 min innan mannen kom hem hehe.

I morgon är det min mammas 60 års dag och då väntar det en massa mys med henne, pappa och lille H. J sluter ann till oss på kvällen. Vad som händer kan jag inte avslöja nu, men bilder kommer.

Hela helgen är fullbokad med phu, ingen rast ingen ro.



Bjuder på en favorit i repris. Dock har sonen nu fått riktiga lärkargrejer av farmor, så dessa används inte så mkt längre. Roligare med ett riktigt stetoskåp juh. Tur att Revinge hade lite utrensning, för vi har en mkt lycklig man här hemma =)


Hoppas att ni får en mysig kväll där ute.

kram på er

Kommentarer
Postat av: i min lilla lilla värld

Hoppas du mår bättre nu iaf =)

2011-11-15 @ 22:59:30
URL: http://saratilling.se
Postat av: Mamma till William och Wilma

God eftermiddag snäckan.

Någon pipp dress är det inte tal om på en kille..Det finns gränser,,,,Hihhi..Det blir antigen lilla gubben eller Tommy...Vi får se vad för fint han tar på sig nästa fredag.Har inte din son något tema som de håller på med denna höst innan jul tema sätter i gång.

Hoppas att allt är bra med er och du får en fin solig onsdag.Här slappar vi bara,så skönt..Kram kram

2011-11-16 @ 12:48:01
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Mamma till William och Wilma

God förmiddag vännen min.

Hoppas att du får en fin dag på jobbet eller så bra som möjligen.

I dag är William på förskolan och lekar med alla sina fina vänner :) HAn är så duktig som tycker det är skoj att bli lämnad några timmar och springer fram till fönstret och vinkar på mig och Wilma när vi går hem.

Tiden för sy något finns inte så det får bli något som vi har hemma,,det var inte som var tvunget att klä ut dem,,det var bara om de kände för de...De förstår ändå inte om de har en dress eller vanliga kläder.

Ja de utvecklas jätte mycket när de går på förskolan och får lära sig massa bra saker..Så mysigt de hade på förskolan i dag..de hade levande ljus tända på bordet till frukosten..mys mys..

Ha en fin dag..Om vi inte ses så ses vi nästa söndag när vi ska fira er..kram kram

2011-11-17 @ 11:02:45
URL: http://blondis81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0