Jobb söndag

God morgon

Hoppas att ni vaknade till lika fint väder som vi. Sol och blå himel. Dock skulle värmen bara ligga runt 14 idag.
Idag är det jobb som gäller för mig fram till 13.45.
Mannen är och spelar golf och den lille ja han är hos sin gammelfarmor.

Vi har faktiskt riktigt tur med sådan underbar släkt och famlij runt om oss, de ställer gärna upp som barnvakt och frågar till och med när vi ska bort igen så de får passa honom.

Ska hämta upp den lille på väg hem från jobb.

Här är det sjukt lungt och skönt idag. Folk har kanske inte hunnit vakna än.


I fredags var min kära vän och hennes trevliga pojkvänn och åt middag hos oss, supertrevligt hade vi. Slutade med hokey i soffan och jag och Em somnade =)
Em hade skaffat sig en jättefin väska, på rean hos junkyard. Så klart kunde jag inte låta bli att klicka hem en lika dan.

Bild lånad från junkyards hemsida


Den här fina fick flytta hem hos mig. Väskberoende, jag nehh tror inte det va.
Har lovat mannen att för varje väska jag köper ska jag göra av med en, hmm ja det går väl sådär med det där kan jag säga.

Avslutar med en bild på två av mina älsklingar som myser i soffan framför Bolibompa


Ha en bra söndag

Kramar från mig


Kommentarer
Postat av: Mamma till William & bebis i magen

God eftermiddag min kära vän.

Inte skoj att jobba en söndag men i bland har man inte så mycket val.

Skoj att det blev en mysig kväll i fredags med vännerna & god middag.Tror vi blev bjudna på det i sommras när vi grillade i dina svärföräldras hus..

Vi kan höras av ang lördagen om vi kommer upp till er..Ska bli dåligt väder men vi bokar helt klart sommar värme och massa sol.

Hoppas att allt är bra med er alla anars denna eftermiddag? Snar vid 18 tiden hem till svärfar på födelsedags middag så det ska bli mysigt..skönt att slippa laga mat..hihihi..

Ja vi får se hur det blir med nytt hem men än ser det ut som vi kommer stanna kvar ett tag till o spara så man har lita mera att sätta in,,,de kräver en del i kontanter att sätta in...Ha en skön eftermiddag.kram kram kram

2011-05-15 @ 14:13:51
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Mamma till William & bebis i magen

Godmorgon vännen.

Är du fri i dag då? Skoj att överraska sin pappa i dag.Hoppas att det blir uppskattat men det tror jag allt.

Klart jag inte godkänner kommentaren när du säger till :)

Hoppas att du får en bra måndag och en bra start på veckan.Vad för skoj ska du göra denna vecka mer än jobba?

Ja vi kan höras av ang lördagen om stugan,,men som vi känner nu så skulle det varit jätte skoj :)

Ha en bra måndag morgon.kram kram

2011-05-16 @ 08:52:49
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Mamma till William & bebis i magen

God kväll min fina vän..ska bli mysigt på lördag när vi kommer upp till er till stugen.Ska vi ta med oss något ´? Ha en skön kväll.kram kram

2011-05-17 @ 18:56:08
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Mamma till William & bebis i magen

Godmorgon vännen min.

Skönt sommar väder vi har vaknat till denna dag..Kan behövas massa sol o massa energi för komma ut efter en små jobbig natt men en prins som vaknat ständigt..

Hoppas att du får en bra dag.så bra att du är ledig måndagar,,då kanske vi kan ta och träffas någon av de dagaran och göra något skoj med de små grabbarna.

Hoppas att det kommer gå bra i morgon så du kan börja må bra igen,,för om jag känner dig rätt så tänker du på det och mår inte helt bra.eller har jag fel..Skönt med träning,,har du gått ner mycket nu efter massa träning? JAg har inte vågat ställa mig på vågen än för då hade jag blivit ledsen,,hihih---får ta igen allt sen när bebisne är hos oss..Ha en bra dag.Ska bli mysigt på lördag och vi håller tummarna för fint väder..kram kram kram

2011-05-18 @ 08:58:47
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Nina

men ååååååååååååååååå TACK SNÄLLA DU!!! Fanns dock bara stora storlekar kvar, men vi har en name it butik hyfsat nära - så den måste ja ju jaga nu :P

2011-05-21 @ 12:42:44
URL: http://deliciously.se
Postat av: Mamma till William & bebis i magen

God kväll snäckan.Tack för i går :) Ha en mysig kväll hemma hos svärföräldrarna-..

Här blev det inget Helsingborg för W var hur tjurig som helst med magen och allt så de kom med maten i stället och det gick bra det med..Får bli en annan dag..Ha en mysig kväll.kram kram

2011-05-22 @ 19:31:23
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Mamma till William & bebis i magen

Godmorgon gumman..

Hoppas att allt är bra med er alla och ni får en bra måndag..vi kan ju träffas på fredag och göra något skoj med grabbarna...Eller vad säger du?

Vad för skoj ska ni göra denna dag mer än åka och bada med Hugo?

Här blev det inte som planerat så vi ska ta dagen som det kommer.

Skönt med såna dagar med oplanerade..

Kram kram

2011-05-23 @ 08:18:17
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Mamma till William & bebis i magen

God förmiddag..Skönt med egen dag med sin grabb med...Hoppas att ni får en mysig måndag :) Nu sover min prins så gott efter lita mat i magen..sen ska vi med ut på lekplats och leka coh promenera..

ha en skön måndag..så ses vi på fredag..Då kan ni kommer till oss så bjuder jag på fika..kram kram

2011-05-23 @ 11:21:38
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Nina

hejhej!

allt är bra med oss. fullt upp som vanligt. man hinner inte med själv :P hur är det med er?



ja skansen är toppen. verkligen super! så dit borde ni absolut gå. synd bara att det är så dyrt. man betalar ju inträde sen får man ju pröjsa för allt där inne. suck liksom. hästridning, tåg, linbana å vi ska inte ens prata om terrariet. så det går ju åt så mkt pengar där inne.. :S

2011-05-23 @ 12:18:04
URL: http://deliciously.se/
Postat av: Nina

mår du bättre med förkylning å så? är din vän tillbaka på banan så att ni kan dra i varandra å åka å träna? hjälper ju verkligen super mkt!

2011-05-23 @ 12:19:18
URL: http://deliciously.se/
Postat av: Nina

å ja måste ner till name it butiken men ja hinner inte i veckan. va gör man då ? :P

2011-05-24 @ 09:36:39
URL: http://deliciously.se/
Postat av: Mamma till William & bebis i magen

God middag..Vilken timma man fick...Under tiden man fixade maten till prinsen så var han jätte ledsen fast han fick smakprover så var inte det heller bra..Sen när maten var klart så skulle han inte äta eller sitta stilla i sin stol..tårarna sprutande och var jätte arg o ledsen efter en stund så somnade han i mina famn o sover så gott nu...Här är det tänder med på gång och övertrött..ingen bra kombination..

Hoppas att hugos tänder kommer upp snart så han inte har ont..Har läst att det kan ta upp till 2 månader innan de kommer upp men de kan ha ont så länge o tramsa sig med maten..Gäller att hjälpa till att masera tandköttet på de små..

Inte skoj att du har haft så ont i din rygg,,,skönt att det är bättre nu och du får en bra dag..Vi ses hur det blir på fredag..Men om det blir så får det bli vid 1330 tiden..vi ska tvätta innan..kram kram

2011-05-25 @ 11:33:14
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Mamma till William & bebis i magen

God förmiddag vännen..Lita uppdatering här tycker jag du ska göra..hihhi...

Hoppas att du inte har allt för ont i ryggen denna dag..Ringde och pratade med dagis o de tyckte vi skulle komma och hälsa på snart,ska ta en dag som t också kan vara med..Prinsen min får inte vara där 3 timmar per dag utan 5-6 timmar och varannan dag..så det är bra det med..Men det blir 5 timmar kanske måndag och onsdag och fredag men vi skulle prata om det när vi träffades..Hon ja pratade med var jätte bra att prata med och ringde upp och kolla upp lita saker..än har de inte satt de nya i grupper..men skulle sätta de nya i en o samma vad jag förstod på henne..men vi får allt se...

Ja så skoj att ni kommer på fika i morgon,.,tänkte efter lita fika och bus att vi kan ta en runa på lekplatsen eller så tar vi med fika vi kan höras i morgon coh se hur vädret är..En runda ut ska vi allt komma ut med de små.-Ha en bra dag på jobbet.kram kram

2011-05-26 @ 10:57:39
URL: http://blondis81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0